matildaella

Av matildaella - 18 maj 2012 16:28

Converse/InterSport      Tröja/ H&M                              Jeans//Kappahl

Av matildaella - 18 maj 2012 16:09

Hejsan snyggingar! ;)Har mkt att skriva nu eftersom att jag inte har bloggat på några dagar.

Började helgen med lite golfträning, kan säga att det kommer bli mkt golf i sommar!

När den var slut så stack jag till syster och typ hälpte henne med packning och så ( jag och hon skulle tälta första gången det här året.)

Satte upp tältet och vi var ju inte dom snabbaste kan jag ju säga, när vi tillslut hade fått upp det och tagir in alla saker så stack vi ut och spelade fotboll på grönområdet och skämde ut oss grymt mycke. Väl hemma så åt vi lite pizza och började fixa oss till kvällen.

Vaknade först på morgonen sen, ganska skönt för att jag och Ella hade tävlat och den som vaknade sist skulle betala den andra 10 kr, thehe <3

Åt sen frukost, fixade till oss lite snabbt och cyklade sen in till gumsbacken för att titta på youngblood och topcats eller ah för att titta på youngblood.

När vi sen hade cyklat hem så bestämde vi att jag,Ella och Alice skulle sova i Ellas husvagn så jag packade lite snabbt och sen så åkte vi hem till Ella igen, resten av kvällen vart såklart flumm.

Träffade några kompisar ute som vi typ spelade lite fotboll med.

När vi sen kom hem så gick vi och la oss nästan direkt.

Den här morgonen så skyndade jag mig att packa ihop mina saker fort och åkte sen hem för att jag och min familj skulle till stugan. Det var en grym dag där.

Sitter just nu och lyssnar på musik ute i värmen. Kommer nog tillbringa kvällen med familjen.

Ha det bäst! Puss // Matilda

¨

Av matildaella - 18 maj 2012 11:16

Onsdag-Torsdag, tältning med Matilda!

Satte upp ett tält, skrattade så vi fick ont, påmindes om gamla minnen, körde fotboll, ramlade och det gick allmänt bra för oss ! En riktigt bra kväll/natt, har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde de dagarna. Vaknade med Matilda i tältet en seg torsdagsmorgon (ledig!) hade slagit vad om den som sov längst var tvungen att betala den andra och självklart vart de jag som fick betala, hehe.  Käkade och cyklade in till gumsbacken och kollade på youngblood, skäme ut oss lite smått och hoppade hoppborg. Jag älskar dej Matilda vi gör det bäst tillsammans! <3

ENJOY

Torsdag-Fredag sovning i husvagn med Matilda och Alice!

Sovde ännu en natt tillsammans fast i husvagnen och Alice var med, skoj. drog ut på kvällen träffade ett gäng människor och va me dom ett tag drog sen vidare hem, käkade godis snackade bara så som tjejer kan göra. Somande efter mycket snack och vaknde vid nio, Matilda stack till sin stuga och jag o Alice gick upp klockan halv 11 ,hehe. Nu har hon precis gått hem och jag ska duscha, platta hår, fixa lite grejor och sen dra in senare till stan till papi som precis kommit hem från cypern och förmodligen har med något till mig :p Nu ska jag sätta fart. Peace ;*    //Ella

Av matildaella - 16 maj 2012 17:26

Snabbt inlägg nu. Jag och Matilda stack ut och träffade ett härligt gäng, spelade fotboll och chilla. Härligt. Matilda stack på golf och jag va kvar me dom en stund. har duschat, fixat lite mat och ska snart packa färdigt det sista sen spenderar jag natten i ett tält med en fin vän nämligen Matilda . Hoppas på rätt okej väder eftersom det blir premiär tältning, myyyyys! Nu måste jag fixa iordning mig, platta håret o packa sen dra. Peace ;*    //Ella

Av matildaella - 15 maj 2012 19:40

Skolan var bland den segaste dagen.. var tvungen att gå till skolsyster o kolla min fot så nu får jag inte köra så mycket fotboll för jag måste vila.No like. Efter skolan cyklade jag hem gjorde inte så mycket förutom att läsa igenom omdömen som var riktigt bra, gjorde mig på bra humör! Nu ska jag bänka mig framför tven och chilla. Peace ;*    //Ella

Av matildaella - 15 maj 2012 19:01

Shofräs snyggingar!

Sorry för dålig uppdatering, hann inte blogga igår.

När skolan hade slutat så tog alla i klassen bussen in till stan för att vi skulle bowla och sånt. Vann pengar förra året och spenderade dom på bowling och lite film. Vart ganska nöjd eftersom att jag VANN! <3 Efter bowlingen så åkte vi till skolan och tittade på lite film och åt lite godis,chips,läsk och sånt. En grym härlig dag!

Nu har jag iallafall kommit hem och tänkte bara chilla hela kvällen.

Ha en grym kväll nu då! <3

Börjar få slut på bilder.

Av matildaella - 15 maj 2012 15:17

vad tycker ni det ska vara för Iphoneskal? är riktigt sugen på att klicka hem ännu ett till! :)

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

L O V E

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Något vi kan börja blogga om lite mer?