matildaella

Alla inlägg under december 2011

Av matildaella - 31 december 2011 11:42

Heej allihopa hoppas ni har en jättebra början på nyårsafton. Just nu är jag hos pappa vi firade jul här igår också. jag kommer att vara här till ungefär kl 17 då mamma kommer o hämtar mig sen blir de party men jag vet jag har berättat de så jaa.. igår fick jag mjukisbyxor,800 kr, presentkort H&M, Vantar, klocka o lite till men allt orkar jag inte skriva om. Jag har inte tagit kort på presenterna men ni får inbilda (stavning) er. Nu har jag gjort mig iordning platta håret o så. Har inte så mycket att berätta om men ni får fortsätta läsa och kommentera de vore jättesnällt verkligen. Kommer lite bilder på allt möjligt men aja. Hare bra mina fina o ett riktigt fint gott nytt år, smäll MYCKET raketer!! puss // Ella <33 :*

 

 

                                      


Av matildaella - 31 december 2011 11:29

Heej Matilda här. Igår så va jag med bästaste sysslingen vi dansade o tränade våra hundar ( gick väll sådär ).Vi  hade jätte kul. Snart ska jag kanske ut o fota lite för ett album jag ska göra sen så kanske jag ska fixa till mig lite för kvällen o så. Kommer att bli kul, tror jag allafall. Det kommer säkert ett inlägg senare på kvällen harre bra. 




    en av mina  hundar  ÄLSKAR DIG!!



         

Av matildaella - 30 december 2011 12:13

Heej! Hoppas ni har en superbra dag o början på helg.. jag ska ju som sagt fira min andra jul idag hos pappa, då kommer farmor o farfar också, De ska bli skoooj. Nu sitter jag o nyss har packat lite o fixat naglarna de är ju nyårsafton imorgon. Jag kommer hem från pappa typ kl 17 imorgon så kommer det bli lite fest här på kvällen. De blir nog de bästa granngänget. Kommer inte vara så jättebra uppdatering imorgon eftersom jag ska va hos pappa o jag vet inte om jag tar med mig datan o sen på kvällen är de ju fest o då kommer jag inte hinna blogga. Men nu ska jag försöka påbörja en ny header/design. Hoppas ni får en jättebra nyårsafton, o jag passar på o hälsa alla GOTT NYTT ÅR! Hare bra mina fina! <33 puss // Ella

    


                                                                                             raketerna är sååå fina  .... !

Av matildaella - 29 december 2011 20:52

Hej! kom nyss in helt stelfrusen har varit ute med ett gäng utroligt sköna människor.. Ni betyder mkt! vi hade sjukt kul... Men de här vart ett kort inlägg för nu ska jag kolla lite FB o sånt.. hare bra mina fina, puss // Ella <33

Av matildaella - 29 december 2011 16:10

Hej! Nu är de båda som bloggar. f-middan/e-middan har vi typ vart inne i stan o käkat kollat runt bland olika butiker, Pröva en hel del kläder på h&m också, kul varenda gång. Efter det så tog vi bussen hem o nu typ slappar vi lite och så. Ikväll ska vi ut med tjejerna ( Tove o Elin, ) ska bli flum som typ vanligt. Hare bra  våra fina, kom ihåg att läs o kommentera! puss // Ella o Matilda <33

 

 

  

Av matildaella - 28 december 2011 17:40

Hellu! Glad tjej här. Var tvungen att gå upp klockan 8:30 för att sedan åka till södertälje med Tilda hennes syrra o hennes pappa, Vi badade i mängder o med andra ord hade SKITKUL. Nu kom vi nyss in har vart på elgiganten o kollat mellandagsrea o så handlade vi. Så nu är jag jättetrött har inte sovit mycke på 2 dygn så ja gissa om jag är trött! men nu tror jag att jag ska gå o myyyysa på soffan med min hund som förmodligen också är trött. Hare bra mina fina! <33 // Ella


Kommer lite bilder från i måndags då jag sov me Matilda,Tilda o Elin ♥

 

 

Du är snygg vi veet!

 

 


Av matildaella - 28 december 2011 10:45

heej läsare jag har inte haft så mycket tid att skriva nu men ska försöka att hinna ganska mycket. Men aja hoppas ni fick  det ni ville ha i julklapp, det fick jag allafall. Igår så hade jag en tjejkväll med Ella,Elin o Tilda, älskar er tjejer.Jag o Ella somnade vid halv fem ( hehe kunde inte sova). Sen på dagen så åkte jag,Ella o Alice till stan o shoppade, Ella o Alice köpte ett busskort också. Sen tog vi bussen hem o va hemma hos Ella ett tag. Efter det så fick vi lite gäster hemma hos oss o sen fick jag äntligen ta det lugnt i soffan o titta lite på film. Herrå ha det bra   

Av matildaella - 27 december 2011 21:13

Hej! Har varit asdålig uppdatering men inatt sov jag,Matilda,Elin o Tilda, askul som vanligt älskar er brudar. Matilda o jag somnade typ vid fem så gissa om jag är trött idag, Svar: JAAA. Efter vi hade vaknat åkte jag, Matilda o några fler in till stan fixade mitt busskort o käkade på city grillen. Klockan är kvart över nio o nu sätter jag äntligen mig i soffan efter allt städande i mitt rum! SKÖÖÖÖÖNT. Nu ska jag kolla på någon film tror jag o kolla lite FB.Matilda har inte heller haft så mycke tid att blogga vänner o familj går ju faktiskt före. Men hare så bra //Ella <33

 

Bara för att jag saknar sommaren otroligt mycke!



ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards