matildaella

Alla inlägg under maj 2012

Av matildaella - 31 maj 2012 19:39

Hej Matilda här..

Inget att berätta om skolan idag. När skolan var slut stannade jag,Amanda,Ella o Alexandra kvar på skolgården en tag. När jag sen kom hem åkte jag till Borgis och spelade typ flöjt.

Kom sen hem och gjorde klart några av dom sista läxorna, grymt sköönt!

Imorgon har jag inga planer mer än att jag ska träffa syster. <3

Sen i helgen ska jag till Dalarna, kan alså inte blogga då men Ella får blogga extra mkt ist <3.

Ha det bra! <3

 

 

                    

        

                GIVE ME SUMMER!

Av matildaella - 31 maj 2012 18:19

 

// ELLA

  
Av matildaella - 31 maj 2012 15:19

Hello guys. Rätt chill dag, like. Efter skolan chillade jag med sköna brudar. Alexandra, Amanda o Matilda. Ska snart ringa Alexandra också . Men jag måste fixa lite grejor men det kommer förmodligen ett inlägg senare om jag har tid. Ha de bäst så hörs vi! ;*  //Ella

 

Blir nog en hel del övning på gitarren också ! :)

Av matildaella - 30 maj 2012 15:43

 
Av matildaella - 30 maj 2012 15:39

Innan mami drog iväg till sitt jobb gav hon mej 200 kr att beställa kläder för, håller på o kikar runt på Gina och H&m men vet inte riktigt vad jag ska införskaffa mig till sommaren.. ;* //Ella

   

Sugen på dom skorna , vad tycker ni? :)

Av matildaella - 30 maj 2012 14:38

Hej!

Nu har vi fixat en ny kategori på bloggen. Vi kommer lägga ut lite fina foton och sånt.

Hoppas ni gillar den! :)


Av matildaella - 30 maj 2012 14:14

Hej mina finaste! Skola idag då, redovisade musik i Colombia, gick rätt så bra. Under rasten så var jag med mina fina vänner. Hade också slöjd gjorde typ en låda. Sista passet hade vi Svenska. Vi typ rättade våra svenska böcker. Inte det roligaste jag vet man ah..

Kom precis hem och typ gör inget. Senare idag blir det golfträning med min nya golfbag på Ärila.

Har inget mer att berätta nu så ha det bra!

Peace! // Matilda <3

 

 

                    

Av matildaella - 30 maj 2012 12:36

Hello snyggingar! Vaknade halv åtta och mådde absolut inte bra, somnade om och sov till tolv så fjorton timmar i sträck har jag sovit.. Hur kan jag va så trött?  Det innebär att det får bli en tråkig dag idag och då kan man ju alltid hitta lite skoljobb i plastmappen att göra.. JIPPI :( Nu ska jag sätta fart och skriva min bokreccension som ska vara klar imorgon! Hoppas ni mår bättre än mig! ;*   //Ella

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards