matildaella

Alla inlägg under april 2012

Av matildaella - 30 april 2012 10:48

När jag bloggar från mobilen går det tyvär inte att lägga in bilder men dom gångerna jag bloggar från mobilen får ni nöja er utan bilder ;( det var bara de jag ville säga. Kommer ett inlägg lite senare. Kyssar ! //Ella

Av matildaella - 29 april 2012 21:01

Dansuppvisningar var väldigt bra, duktiga tjejer måste jag säga. Du är bäst Matilda. Efter det gick jag,Dennis,Elin o Alice genom stan ner till bt och väntade på buss i 45 min. Inga affärer var öppna så vi gick till ok q8 och köpte godis. Hihi.  Hoppade av bussen vid Matilda och umgicks med henne ett par timmar var på skolan och flummade lite o så. Gick sedan hem ensam och messade med D <3  Kom innanför dörren för inte så länge sen och ska krypa ner i One piece och messa med älsklingen.  Ha de bäst snyggingar!     //Ella

 

    

Bjuder på två bilder från dansuppvisningen!

Av matildaella - 29 april 2012 15:58

Hello guys! Vädret är på topp, jag är allmänt glad som snart ska åka o kolla på en fin vän som ska dansa på Culturum. Träffar även älskling där <3. Somnade i solen ute guh så skönt! Nu ska jag packa ihop lite pengar och busskort och ringa till Elin så får vi se hur vi ska göra senare ikväll, om vi ska va kvar på stan efter dansuppvisningen osv. Have a nice day guys!    //Ella


 


Av matildaella - 28 april 2012 16:24

hej Matilda här.

Vart inge inlägg igår, skriver ett idag ist.

Skoldagen var ju inte jättekul, efter skolan så stack jag, Ella och Elin hem till mig.

Valde också lite kläder till skoldiscot. När dom hade gått så började jag fixa till mig lite.

Gick sen dit. Mötte Nora,Jenny och Hanna utanför.

Resten av kvällen bestog typ av dans och sånt.

När jag sen kom hem så gick jag och la mig direkt.


Kom nyss hem från stan,köpte att par örhängen och tittade på skolavslutningsklänning också, köpte tyvär ingen.

Ikväll så tror jag att jag kanske ska sova med syster.

Puss

Matilda

 

 

 

Av matildaella - 28 april 2012 10:02

Är taggad till 1000. Cup hela dagen, verkligen längtat! Ska bli så kul.


   

     

Av matildaella - 27 april 2012 22:55

Sjukt glad tjej här. Just nu älskar jag mitt liv.Älskling, du är bäst jag älskar dig.


Kom nyss innanfördörren med världens värk i knän o fötter för vi har dansat. DISCO. Jah slutsnackat om de. I skolan var det väl inte bästa fredagen direkt men vände helt på kvällen! Nu ska jag fortsätta chatta med älskling och fixa för cup i morgon.Peace out guys´!      //Ella

 

  

Funderar på att klicka hem detta iphoneskal, endast 38 kr :)

Av matildaella - 26 april 2012 19:27

Meh hejsan snyggingar!

Har inte haft tid att blogga så mycke den här veckan, har tid nu allafall.

Första passet i skolan idag så hade vi hemkunskap och då fick vi städa, fattade faktis inte vrf.

Andra passet tittade vi på ngn film och jag var typ as trött och somnade lite smått.

Sista passet hade vi eng/ma, var helt okej, slutade sen vid kl 14.00 Gick sen hem.

Efter ett tag så åkte jag och mamma in till stan och typ fikade.

Nu har jag nästan precis ätit ska snart sätta på mig Onepiecen och halvsova i soffan.


Hejdå snyggingar!  // Matilda

( har inga bilder)

 


Av matildaella - 26 april 2012 18:12

Medans jag äter ett äpple, har ont i magen och messar med Dennis så ska jag försöka skriva ett bra inlägg.

Historiaprov idag var svårt men hoppas på bra poäng, mattediagos gick finfint! Efter skolan stack jag hem med två fina vänner Amanda o Elin. spelade kort, åt godis och skrattade en hel del. Vart även en snabb sväng in till stan och jag införskaffade mig ett par nya nylonisar tills imorgon då det är disco, kommer förmodligen upp en outfitbild på hur jag såg ut på discot. Nu ska jag sätta mig med matteplugg och sen käka. Enjoy!   //Ella

 

  

Jag älskar dig älskling..


ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards