matildaella

Alla inlägg under februari 2012

Av matildaella - 29 februari 2012 18:53

cha cha! Jag säger bara VÅÅÅÅR. Solen har äntligen kommit och jag är hur lycklig som helst. Satt på raten i bara t-shirt på skolan,åååh tänk vår/sommar nu bah.... Efter skolan gick vi direkt till gympasalen o dansade gärnet hade flum o så. Senare stack jag,Amanda o Alice hem vi skrattade i mängder och sen träffade vi Matilda. Vi stack till pizzerian köpte varsin pommeslåda och stack därefter till ett fint ställe vi flummade gärnet,solade och fotade muppiga bilder. Mohaha. Fina tjejer dedär! Nu har jga ätit,redigerat bilder och ska nog ta fram gitarren och öva lite mer på "When I held ya" sen blir det nog duschen. Ciao   // Ella

          

Beskriver dagen med ett ord FLUUUUUUM    ;D

Av matildaella - 29 februari 2012 15:13

Heej mina finaste läsare! Ledsen för dålig uppdatering men har inte haft så mkt tid. Aja igår i skolan så åkte hela skolan in till träffen, det var ju ''första chansen'' där olika elever sjöng typ och min kompis Alice sjöng, hon var jätte bra! Men sen på kvällen åkte jag, min pappa och Amanda till  Ryssbergsbacken och åkte skidor, gick väll inte så bra att åka men det var jättekul! Vi var typ blondiner i backen. Idag i skolan har vi inte gjort så mkt på fredag så ska ja till '' Andra chansen'' med några som jag känner. Aja hinner inte skriva så mkt mer nu, ska ut nu. Herrå ha det så bra! // Matilda

Av matildaella - 28 februari 2012 18:51

Cha cha! Dagen har väl varit helt okej. Vi stack till träffen med skolan hela fm .STORT GRATTIS FINA VÄN ALICE FÖR ATT DU GICK VIDARE.  Hon gick nämligen vidare och får sjunga på borggården på lördag (jag ska o kolla!) du är grym. efter skolan va jag me Amanda o Matilda vi körde lite wii ,thihi duktiga vi va. Klockan halv sex stack jag o Tilda på en gitarrlektion fick med mig text till "All this way",vill värkligen lära mig den låten! Men ah. Nu lyssnar jag på One direction (GRYMMA). Nu ska jag duscha,städa mitt rum som är stökigt :\, öva gitarr och sen kolla på Top model! hare så bra,puss :*   //Ella

 

  

 

 

 

Grattis!:*

Av matildaella - 27 februari 2012 19:19

Cha cha! Vaknade gjode mig iordning,platta håret osså vidare, klädde på mig alla kläder då kom nån kille och sa att inte vi kommer att ha vatten ändå till i morgon eftermiddag,jag bah: VAAAAA??!!! hehe. Men tur det inte var längre men ändå. Slutade kl två idag efter skolan va typ jag,Nora,Amanda,Jenny,Hanna o Matilda. Skooj. det fick bli pizza i dag och det bästa var att jag fick min efterlängtade cola! Så de va skitgott kände redan när jag slutade skolan att jag var jättesugen på pizza men ah. Nu har jag skruvat upp en hylla på min vägg och jag ska snart sätta mig vid tven när jag kollat facebook. Nu ska jag fortsätta röja mitt rum sen tven. Hare så bra,puss :*     //Ella

 

Frågestunden är avslutad men fråga massor ändå,vi svarar!

 

  

Tunga brudar!

 

 

Av matildaella - 26 februari 2012 20:31

Chaa! Dålig uppdatering jag vet har inte hjaft tid,ork och lust. Vi var på stendörren idag jag säger bara SOOOOOMMAAARRR. längtan är otroligt stor. Riktigt fint väder hade vi också vad mer behövs jo Bikinin fram,isen ska smälta och båten! Åhh. Kom hem runt fem halv sex jag skulle då ha tränat men eftersom att jag har varit sjuk en vecka o hade feber igår kväll så vart det att stå över idag med. Känns surt samtidigt som jag vill vara frisk till skolan börjar imorgon. Nu på kvällen har jag skruvat ihop IKEAMÖBLER ja jag fattade inte så mycket av de dära beskrivningarna men gick bra tillslut. Nu städar jag mitt rum vilket jag tycker är enormt tråkigt! Usch. Jag måste ta tag i de nu för det ster ut som kriget.Hare så bra allihopa,puss :* //Ella

 

Bild i repris I know.

Av matildaella - 26 februari 2012 07:54

Gomorgon bloggen! Gick upp typ nu vi åtta, ska snart äta lite frukost. Men igår allafall så var det ju melodifestivalen och Danny kom direkt till final! Kommer tyvärr inte få se honom nästa helg i andra chansen. Aja idag så ska jag nog tillbringa min dag med en av mina hundar Hero, kommer kasnke några foton på honom sen. 

Har inte så mkt att skriva mer så ha det bra! // Matilda


Obs! Komentera gärna vad ni tycker om bloggen och om vi ska lägga till ngt på den.




                                                  

              

Av matildaella - 25 februari 2012 21:19

Heeey! Dagen har varit skitskön-chill. Var med bror i replokaelen en timme när papi var på möte<3. Fett cool replokal må jag säga. Nu kollar jag melodifestivalen,mina favoriter är ju Lisa o Danny måste jag väl säga. Blev även ägare till ett kamerastativ idag, Tack papi! Glad chey jao. Nu ska jag fortsätta kolla vila min hals och försöka vara frisk till skolan börjar på måndag. Hare så bra,puss :*     //Ella

 

  

                                                  
                  Redigerad bild.

 Du är bra fin! Aww :*

Av matildaella - 25 februari 2012 10:49

Heeey! Bra start på lördag jao, fick nybakat bröd när jag gick upp.Gott.Dagen kommer bestå av CHILL. Vi går snart ner på stan o förmodligen tar en fika. Nu ska jag fixa till mig lite sen Ska vi gå.Kommer nog ett inlägg lite senare. Hare så bra,puss:*//EllaEftersom att jag bloggar från mobilen så har jag inga bra bilder :(

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards