matildaella

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av matildaella - 3 juni 2012 19:35

och dansade med två sköna brudar. Ska bli så kul imorgon på uppvisningen, vi har längtat kan jag ju säga. Cyklade sen hem vid sjutiden och käkade tacos! mumma. Har gjort iorning oh städat i mitt rum vilket behövdes!  Nu ska jag duscha, fortsätta städa och bara njuta över att de endast är tre skoldagar kvar i den bästa klassen av dom alla, åandrasidan kommer jag sakna våra minnen och allt vi har tillsammans. Togetherforever. Nu ska jag rycka upp mig innan jag somnar med huvudet på tangentbordet. Vi hörs snyggingar! ;*  //Ella 

Av matildaella - 3 juni 2012 14:34

  Allt gick så snabbt. Nyss var det du och jag. Bara för en dag sen. Men vi lever långt från varandra nu, vi skiter i varandra. Det blir bäst så. Det jag nyss gått igenom är ingen rolig situation men måste försöka stå kvar på jorden. Jag har  en vän jag kan lite på till 100 % som jag aldrig släpper. Stå kvar vid min sida. Jag står kvar vid din.

 

Hej.. Hur är de med er? med mig är de inge vidare men ska försöka att inte må allt för dåligt. vaknade vi 10 nångång. Min plattång (mitt allt) glömde jag kvar på IP så jag fick ta en gammal dålig, vilket inte vart de bästa resultatet på mitt hår men jaja. Gjorde mig snabbt iordning och drog sen iväg på hundutställning och såg en hel del hundar jag vart kära i , hehe. Sjukt söta. Nu ska jag försöka få tag på bästavän och försöka fixa klart de sista innan dansen som vi ska visa upp imorgon ! taggad. Peace out babes :*   // Ella

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards