matildaella

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av matildaella - 19 juni 2012 21:42

Jag är solbränd vilket tyder på att jag är himla dum som inte smörjer in mig .. Och det bränner på hela mig men Aja . Vi var där i ca 5 timmar sen snabbt hem ,packa och dra direkt vidare mot en rolig mych mot Trosa slutade sjukt bra .. Vinst med 15-0! Så kul! Just nu sitter jag i min husvagn med bästa brudarna , tillbringr en natt här . Nu ska jag fortsätta dunka musik så husvagnen dunkar . Ha de jättebra alla fina ! ;*. //EllaBLOGGAR FRÅN MOBILEN FÖR ATT DATAN INTE FUNKAR SÅ DÄRFÖR KOMMER DET INTE UPP NÅGRA BILDER IDAG . Så fort jag får tid och lust så ska jag göra del 2 på bildbomben.

Av matildaella - 19 juni 2012 19:20




                           

.


 

Shofräs mina finaste!

Tillbringade hela dagen på stranden idag med mina finaste vänner. Spelade vollyboll, sola och bara chillade. Var lite kallt för att bada men vi doppade oss iallafall. Blåste även väldigt mycke så vi hade stranden för oss själva, thaha. Nu har jag kommit hem och har inga planer för kvällen men det kommer nog att bli en hemmakväll. Imorgon så ska vi fira min brorsa för att han fyller 18 år, grattis i förskott! Har inge mer att berätta nu så ha det bra!

 //Matilda




            

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards