matildaella

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av matildaella - 4 juni 2012 15:48

Hello guys! Dansuppvisningen idag var grym. Känslan. Musiken. Applåder. ALLT vilken sjukt bra grej. kommer göras om ett antal gånger tror jag nog. Chill lektion sista passet, film och isglass , yeah! Kom hem med europasdummasteskithuvudvärk ! Därför har jag ingen större lust att sätta mig nu och ladda upp alla bilder, kommer någon annan dag och om jag glömmer får ni påminna mig. Börjar bli en hel del undanplock i klassrummet nu.. hur skönt som helst med sena sommarlovskvällar med vänner. grymt. Skrev in i planeringen fredag: SOMMARLOV. åhh så skönt! Nu ska jag droga Ipren och messa syster ;* // Ella

  
Av matildaella - 4 juni 2012 14:46


Film från uppvisningen.
  



HejHej bloggade inget igår, hann typ inte.


Uppe i Dalarna var det ju inte det bästa vädret men det var kul iallafall. Gjorde massor av aktiviteter

Åt sen middag i en lada, haha? Kallt men ändå mysigt.

Tillbringade sen kvällen innomhus. Åkte sen tillbaka till hotellet, somnade nästan direkt. Vaknade nästa morgon, fixade till oss och åkte sen tillbaka till det stället där vi var igår och åt frukost. När vi hade ätit så sa vi hejdå till släkten och åkte sen hem. Påvägen hem stannade vi på IKEA i västerås. Köpte bara ett fodral till en soffa eller ngt sånt.

När vi väl var hemma så ringde Ella mig och vi stack till skolan och tränade att dansa, Elin var också med.

Idag i skolan hade vi tallangjakt. Jag,Ella o Elin dansade till låtarna:Replay och Stereohearts.

Vann dock inte men kom tvåa.

Ska snart åka in till stan och klippa mig.

Vi hörs! Matilda

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards