matildaella

Alla inlägg den 7 april 2012

Av matildaella - 7 april 2012 13:45

Sitter just nu i bilen, jag kan ju inte direkt säga att det är sådär jättekul men så länge jag klagar så blir det tråkigare. Nu ska jag försöka göra den här bilresan lite roligare. See ya! //Ella



Glad påsk alla på påskafton!!!

Av matildaella - 7 april 2012 12:24

 

                                     

Glad påsk alla som läser det här! Vart inget inlägg igår, var typ hos mormor och morfar nästan hela dagen. Senare så åkte jag till dansen med Jenny. När jag kom hem var jag så trött så jag gick och la mig i soffan och tittade på let's dance. 

 Idag vaknade jag kl 07.30 för att jag inte kunde somna om, då gick jag ner och åt frukost och efter ett tag så såg jag att det låg ngt ute i trädgården, ett påskägg! Nu är nästan halva påskägget slut, thaha.

Idag så vet jag inte vad jag ska göra blir det nog att bara chilla och sen på kvällen så får vi lite gäster.


Ha en riktigt bra påsk nu! // Matilda <3

 

 

 

                                     

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards