matildaella

Alla inlägg den 13 april 2012

Av matildaella - 13 april 2012 19:02

Det var du och jag mot världen tills våra vägar skildes åt, vi klarade inte av de. Jag hade mina finaste minnen med dig ändå kändes det bara inte rätt. Själv kan jag inte fatta vad som plötsligt hände. Jag älskar dig och gör det tills döden. Snälla hitta tillbaka till mig..

 

                                                  
                                                  
                                                  
              //Ella

Av matildaella - 13 april 2012 18:52

Shofräs snyggingar! Klockan tolv skulle jag luncha med mormor o mamma. Hoppar in i duschen klockan elva fick brottom för vi skulle åka kvart i tolv och jag var tvungen att föna och platta mitt hår och fixa till mig. Phuh hann iaf!Lunchade och träffade Tilda på stan vi snackade och sen gick vi vidare. Efter stan släppte mamma av mig hos syster Matilda och vi dansade, har många ideer på gång! Dance. Har inget för mig just nu tror jag går över till Alice och kollar på Lets dance med henne. Får helt enkelt se vad kvällen bjuder på. See ya guys! Ha en bra fredag!  //Ella

 

 

Syster, du är bäst! Du klarar allt du kommer klara de här också, allt för dig! Älskar dig..

Av matildaella - 13 april 2012 08:49


Tja tja tänkte visa lite tips till fina naglar:

 Du behöver: nagellack ( den färgen du tycker är fin ), överlack coh en manikyrpenna.


                                            


  1.   Du börjar med att måla dina naglar i den färgen du har valt, om det sen kommer utanför kan du ta en blöt topps och ta bort det med.

                                    



        2.                      När naglarna har torkat så kan du måla på överlack  så att det sitter kvar längre.


                                           


                      3.         När lacket har tårkat så tar du manikyroennan och drar som tunna sträck på nagleln.

                                  Innan du gör det så kan du skaka pennan några gånger. 


                          

              4.        Tillsist så tar du  överlacket igen och målar över, sen så väntar du tills det har tårkat.

                      

                   Om du vill så kan du ta några klistermärken och sätta på naglarna.

 

            Resultatet vart så här:


                     

                                                 Ni kommer såklart göra det bättre än mig, tror jag.

                        Herrå ha det bäst! // Matilda <3  

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards