matildaella

Alla inlägg den 12 april 2012

Av matildaella - 12 april 2012 22:14

Rubriken lyder! Har inprincip varit ute nästan hela eftermiddagen med fina vänner. Stack hem nu på kvällen typ halv tio och har ätit lite glass och myst i soffan. Nu har jag förflyttat mig från soffan till sängen och är grymt trött så om en stund när jag har chattat och skypat med folk så ska jag dejta kudden! Imorgon FREDAG och jag,mamma och mormor ska typ luncha på stan klockan tolv vilket innebär att jag måste gå upp tidigare än vad jag gjorde idag kan jag ju säga! Enjoy!      //Ella

 

  

Du är bra fin du bästavän! <3

Av matildaella - 12 april 2012 14:11

tja tja snyggingar!

Tillbringade halva dagen på sjukhuset. Jag har kanske fått asma så jag fick jätte mycket medicin mot asma och fick ta lite olika tester-kul? När jag hade tagit alla mediciner vart jag yr,darrig och trött, när vi äntligen var klara så åkte jag och mamma in till stan. Jag köpte en ny mascara,ett linne och en tröja.

har precis ätit lite och sen vid fyra så ska jag tillbaka till sjukhuset igen. När jag väl kommer hem så ska jag nog se en film om jag orkar.

Hejdå ha det bra!  // Matilda <3

 

 

 

                            

 

 

                                          

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards