matildaella

Alla inlägg den 21 april 2012

Av matildaella - 21 april 2012 23:26

Äger nu en efterlängtad Iphone 4 som bara väntade på att få bli min. Kan inte bli så mycket gladare!:))

Av matildaella - 21 april 2012 20:01

Cha cha mina finaste! Igår i skolan var faktis inte så fel, första lektionen idrott, andra svenska och sista utverdering. Till Lunch åt vi tacos, innan vi slutade sen så fick vi kladdkaka, våran lärare hade sagt att om Brynäs van så skulle vi få ngt som kladdkaka. När vi sen slutade så stack jag,Jenny och Nora hem till mig, jag och h bytte om till danskläder och sen tog vi bussen in till stan. Åt sen McDonalds under en trappa, kändes inte så bra. Tittade lite i några affärer och sen så stack vi till dansen, Nora skulle titta när jag och Jenny tränade. Som sagt ÄLSKAR värkligen att dansa.

Efter dansen så åkte jag till musikskolan och spelade typ. När jag äntligen var innanför dörren så gick jag till  soffan direkt och halvsov.


Vaknade sen vid nio, åt lite frukost och ringde sen Amanda och Alice, vi bestämde att vi skulle åka till badhuset idag, tillbringade alltså dagen där. När jag sen kom hem så var jag med Elin ett tag. Nu har jag precis städat mitt rum och ska sätta på mig min onepiece och gå ner till soffan.


Imorgon blir det första golfen på säsongen, längtar!

Har inget mer att skriva nu, ha en bra helg! kommer nog ett litet inlägg imorgon.


// Matilda

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards