matildaella

Alla inlägg den 9 april 2012

Av matildaella - 9 april 2012 16:15

Energin i backarna, känslan att åka nerför, känslan att bara va där med familjen. Att bara få den känslan är någe enormt härligt! Åh skulle kunna stanna kvar här länge!


Dagen har varit grym! gick upp typ tio nånting och var ute kanske elva så vi har varit ute och åkt ett tag och jag tröttnar aldrig. Nu ska jag nog mysa ner i One Piece och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Förmodligen chill!   //Ella :*

 

Flum bild men säger mer än 1000 ord... Jag saknar dig syster!


Av matildaella - 9 april 2012 11:30

Hejhej Matilda här! Skrev inget inlägg igår så jag gör ett idag ist. Igår allafall så var jag och min familj och en annan familj och bowlade, gick helt okej. När vi kom hem igen så åkte vi ut till vår stuga ett tag, vi tänkte fika där men det var så kallt. När vi väl var hemma så tråkade jag typ hela kvällen.


Idag så blir de nog en hemmadag till tror jag, har typ jätteont i halsen.


Herrå ha det bäst!


                                                                           Saknar dig grymt mycket syster!

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards