matildaella

Alla inlägg den 7 december 2011

Av matildaella - 7 december 2011 16:35

Heejsan!!

Nu har jag,Ella,Manda o Alice tränat lite dans. ( gick väll sådär.....)

Nu sitter jag o Manda o tittar på tv o Ella snodde datan....

Skoldagen var väll som vanligt men jag o min klass åkte till svalsta för att ha slöjd.

Aja nu ska jah o Manda fortsätta o titta på scrubs medans Ella såklart har datorn...

herrå



  

Av matildaella - 7 december 2011 16:17

Heej Ella här! Nu håller vi på o dansar jag, Matilda, Amanda o Alice. Riktigt kul kära vänner jag älskar er. Men aja skoldagen har varit helt ok ,var i svalsta på slöjd. Inte så jättekul men men.Nu ska vi avsluta dansen o jag ska försöka va lite social med Manda o Matilda. ( Titta på tv ;). hare bra mina fina.. <33

 

Självklart en bild på oss oxå <33 Älskar dig Matilda sötnos Öhman<3


Av matildaella - 7 december 2011 07:23

Heej bloggläsare!!

Nu har det dags för skola o jag årkar knappt det för jag är jätte trött men aja om man ska lyckas bra får man faktis gå till skolan......... ( det här blir ett kort inlägg men kommer säkert göra ett till efter skolan)



    // Matilda

Tidigare månad - Senare månad

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards