matildaella

Alla inlägg den 14 december 2011

Av matildaella - 14 december 2011 19:09

heej bloggläsare!!

Nu var det jätte länge sen jag skrev ( för att vi inte hade något internet.)

Men nu ska jag börja skriva igen.

Igår i skolan hade vi lite luciafirande klass 4 hade luciatåg ( Ella var med <3 )

Dom var jätte bra.

Efter det hade vi julpyssel ver väll rätt kul sen gjorde vi inte så mycket mer en på kvällen när 4:an hade ett till luciatåg ute på skolgården. Då var Ella lucia hon var jätte duktig men det var lite kallt så vi gick hem nästan direkt.

Idag i skolan så hade vi slöjd på svalstaskolan jag typ lappade ett hjärta. Efter det så gjorde vi lite matte o svenska typ. När jag gick hem såvar jag med Manda,Ella o Elin vi gjorde inte så jätte mycket efter det gjorde jag klart min engelska läxa. Just nu ska jag bara te det lugnt i slappa o titta på tv vi soffean.

Imorrn ska vi typ ha julbord i skolan o sen på Fredag är det skol disko.

Ha det bra!!



    

Av matildaella - 14 december 2011 17:33

Hej! jäkligt trött o ont i huvudet inte kul. Jag va med Matilda,Amanda o elin nu på eftermiddagen.. Älskar er tjejor. Men aja va typ i svalsta på slöjd o så men aa. Matilda har inte riktigt haft tid att blogga på ett par dagar men hon sa att hon skulle försöka få tid till de såååImorgon är det ju julbord på skolan ska bli myyyyysigt min älskade klass jag älskar er. Men aja nu måste jag försöka käka.. Hare bra mina sööötnowwsar! <33      // Ella

 

Tidigare månad - Senare månad

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards