matildaella

Alla inlägg den 21 december 2011

Av matildaella - 21 december 2011 18:06

Hej! Dagen har bestått av en hel del dans och mycket övning till imorgn då det är julavslutning i skolan o vi ska dansa för ca 100 elever.Jiiiiho Nu sitter jag här kom nyss hem från Matilda o har nyss packat färdigt tills imorgon, Nu ska jag kolla lite FB o sen myysa i soffan! Ska också bli riktigt skönt med jullov i tre veckor kommer att bestå av mycket vänner o mycket sovmorgon! Hare bra mina fina.Glöm bara att inte sluta kolla bloggen! <33  // Ella

   Bild i repris, jag veet.

Av matildaella - 21 december 2011 16:57

Heej bloggläsare nu är det snart jullov o jag,Manda,Ella o Alice ska dansa på avslutningen ( lite nervös. )

Idag i skolan hade vi slöjd o lite sånt fast jag hade lite ont i huvudet, jag var ju sjuk igår så jag kunde inte skriva ett inlägg då men aja. Senare på dagen så tränade dom jag ska dansa med,jag o Tove o Elin som ska göra en annan sak i våran gumpasal o sen har jag,Ella,Alice o Manda vart hemma hos mig o typ slappat o lite så. Men hoppas det går bra imorrn allafall harre bra herrå



      

Tidigare månad - Senare månad

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards