matildaella

Alla inlägg den 8 december 2011

Av matildaella - 8 december 2011 20:49

Just nu sitter jag (Ella) i soffan o bara tar de lugnt o tittar på tv. jag har färgat mitt hår lite mörkare men aja nu ska jag om en stund gå o sova för jag måste gå upp tidigt eftersom att mamma fyller år imorgon ( hon vill ha frukost på sängen. hehe ) men godnatt mina fina..<3

Av matildaella - 8 december 2011 18:10

Heej Matilda här.....

Nu har jag precis kommit hem från musikskolan o är klar med läxan. Idag i skolan hade vi prov det gick rätt bra tror jag. Senare på dagen så kom en författare till vår skola ( Dan Höjer )

När skolan var slut skulle ajg egentligen dansa med Ella,Manda o Alice men det vart inte så för jag o Manda skulle skriva om Alfred Nobel ( vi vart inte klara med det i skolan för vi typ var jätte trötta. )

Just nu så sitter jag bara vid datan o tar det lugnt efter en jobbig dag men imorrn är det allafall fredag ( skönt)

Herrå!!


                                                  
                                                  
                                                  
            

   

Av matildaella - 8 december 2011 15:11

heej.Ella häär.Nu har jag typ nyss kommit innanför dörren.skönt med fredag imorgon måste jag säga men aja. Nu sitter jag här hemma o väntar på Alice,Amanda o Matilda vi ska danska i dag me. skoooj. Men nu ska jag fortsätta o vänta på dom sen ska jag färga håret men aja. Hare bra mina fina<3


 

kommer in en liten bild på min älskade hund!

Tidigare månad - Senare månad

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards