matildaella

Alla inlägg den 18 december 2011

Av matildaella - 18 december 2011 19:41

Heej! Känns som en skitbra fjärde advent började dagen med att ta lite sovmorgon efter det gick jag ner på stan o handla lite grejor- det vart så att jag fick hem en hel del som sedan hamnade i garderoben! :) Kom hem vid 5 halv 6 tiden. nu har jag precis duschat o laddar för sista veckan i skolan sen blir det jullov i ca 3 vecor känns faktiskt helt okej, ;).  Men aja nu ska jag göra mig i ordning o lite tv o sånt sen blir det att dejta kudden. Hare bra mina fina <33

 // Ella

  

Av matildaella - 18 december 2011 12:17

Gomorron bloggläsare.

Nu har jag nästan precis kommit hem från sommar/vinter stugan, jag o mina föräldrar var där o hämtade en julgran.

Snart ska jag snart äta o sen ska jag typ göra klart någon läxa vi har tills imorrn. Men det är inte mycket kvar på den läxan, inte så kul men om man vill komma nån stans får man faktis bita i det sura äpplet o börja jobba.

Herrå ha det bra o fortsätt läs vår blogg     



Av matildaella - 18 december 2011 08:39

hej! måste inleda inlägget med att säga: Fortsätt kolla vår blogg o kommentera. men aja. Nu har jag precis typ vanat o vart ute me hunden o så så nu ska jag snart gå upp o äta frukost, idag ska v nog bara ta de riktigt lugnt. Imorgon är de skola igen jag säger bara: TÄNK VAD SKÖNT MED JULLOV I TYP 3 VECKOR. jag ska träna ikväll men det kanske kommer in ett kort inlägg innan dess. Hare bra mina fina.. puss <33       // Ella


    

Saknar dig redan efter typ en dag! Jag älskar dig söötnows<3

Tidigare månad - Senare månad

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards