matildaella

Alla inlägg den 23 december 2011

Av matildaella - 23 december 2011 17:08

 Ha en bra god jul o gott nytt år bloggläsare o ät riktig god jul mat det kommer jag allafall haha.



                 // Matilda   

Av matildaella - 23 december 2011 16:42

Hej! Sitter här o väntar på att de ska komma lite gäster samtidigt som jag lyssnar på Amanda Fondell, jäkligt skön människa måste jag säga. Ikväll blir det att sitta uppe läääääänge eftersom att det är uppesittarkväll o de är det ju bara en gång om året så varför gå o lägga sig tidigt?! idag sov jag ut min första sovmorgon på ca tre veckor riktigt skönt. Efter det stack jag till Matilda o några andra var oxå där så gav vi våra julklappar till varandra, Tack vänner för superfina julklappar. Men ursäkta mig för dålig uppdatering under dagen har inte orkat blogga. Men ni MÅSTE fortsätta följa bloggen vi är otroligt tacksamma. Men nu ska jag fixa iordning mig o sen kommer gäster, kanske hinner med ett kort inlägg sen innan jag går o lägger mig. Hare bra mina fina. Puss :***

Ps: tycker ni att headern är fin? <33  

Bild från julavslutningen i Torsdags! Fina vänner man har!



Av matildaella - 23 december 2011 13:45

Ska passa på o hälsa alla en riktig god jul, för det ska jag ha!

Av matildaella - 23 december 2011 10:15

Gomorron bloggläsare imorrn är det äntligen julafton. Men idag allafall så ska jag o mina kompisar byta presenter med varandra, det ska bli jätte kul. Efter det ska jag klä julgranen med familjen o hjälpa mormor att klä granen. Men det här blir ett kort inlägg, kommer nog ett på kvällen sen. Herrå godJul.





 

Tidigare månad - Senare månad

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards