matildaella

Alla inlägg den 25 december 2011

Av matildaella - 25 december 2011 19:16

Hej! har nyss varit hos Tilda har inte vart där på länge så de va skoooj. Imorrn tar jag nog bussen in till stan o shoppar för lite pengar jag fått i julklapp. Tur att jag fick lite pengar för de jag hade innan tog slut rätt så snabbt! Jag känner igen mig själv litegrann faktiskt ;D Men nu ska jag nog spela lite wii med famila. Hare bra mina fina! <33 puss


PS: hoppas att inte min lossaspappa fuskar o hoppas att jag inte blir förbannad o stänger av. Kan erkänna redan nu att jag gärna vill "vinna" o är en riktigt dålig förlorare men det äe inge jag kan göra åt!

                                                  
               // Ella <33

Av matildaella - 25 december 2011 13:40

Hej! Hoppas ni hade en lika bra julaftton som jag. Fick massor med roliga presenter o hur kul som helst var de. Mycket sällskapsspel är skoooj. men just nu har jag vart hos Alice vi fixade lite fina bilder, vi ska typ vara modeller i en tidning! Skojit. Ringde nyss Tilda vi ska väl typ vara om en timme elr så. Nu måste jag göra mig iordning o fixa lite saker. Kommer förmodligen ett inlägg senare ikväll. juste imorgon tror jag att jag ska in på mellandagsrea jag fick mycke presentkort på Gina Tricot och H&M så då blire shopping.... ME LIKE. Meh Hare bra mina fina! <33   // Ella

puss ha ett underbart fortsatt jullov.

  

Tidigare månad - Senare månad

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards