matildaella

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av matildaella - 1 maj 2012 17:47

hello guys. Var och kollade på Ulrik Munther, mycket bättre i verkligheten måste jag säga. Mycket värt att kolla på. Somnade i bilen hem och har legat deckad på soffan ett par timmar. Förflyttade mig till datan och sitter nu och kollar runt på Iphoneskal och rosa hörlurar. Har ni några bra hemsidor på Iphoneskal? Nu ska jag rycka upp mig och göra den lediga dagen till en riktigt bra dag.  Peace     //Ella


  

Ganska säker på att klicka hem det här skalet! Vad tycks?

         

Hörsnäckor eller hörlurar?

Av matildaella - 1 maj 2012 11:22

Tjenare snyggingar! Har ganska mycket att berätta nu. Började helgen med att sova med Ella,Elin,Alice. Vi hade såklart grymt kul. Sen på söndagen cyklade vi upp till godisbron. När jag sen kom hem åkte jag och pappa till ärila och golfade, avslutade sen dagen med en dansuppvisnig på culturum, måste bara säga att det är så grymt kul att dansa. Resten av kvällen var jag med Ella och Elin.Igår så var jag med syster, vi hade ju flumm som vanligt kan jag säga. På kvällen sen firade vi valborg med några vi kände.Ska snart åka till syssling sen blir det golfträning igen. Ikväll kommer jag träffa syster tror jag.Hejdå puss Matilda ;*

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards