matildaella

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av matildaella - 6 maj 2012 18:25

Shofräs!

Vaknade imorse av att en av mina hundar typ väckte mig. Halvsovde sen typ hela förmiddagen. Åkte sen ut till Ärila och golfade lite.

Nu har jag precis kommit hem, kollar lite facebook och lyssnar på musik. Ska snart ringa syster, kanske ska va med henne ikväll.

Hejdå! <3 // Matilda

 

 

Några låttips:

  • Sorry for Party Rocking
  • What makes you beautiful
  • Ai Se Eu Te Pego

 

                         Härlig dag på golfbanan. 

 

Av matildaella - 6 maj 2012 11:38

Jag tänkte att jag skriver ett inlägg för jag sitter bara o tråkar. Idag har jag inga planer alls, ska kolla om någon vill träffas på stan eller nåt eftersom att jag är hos papi inne i stan. Åker väl hem ungefär fem-sex ikväll och då tror jag att jag o Matilda skulle va om jag orkar och hinner. Av någon anledning är jag allmänt trött idag men ah. Ska försöka rycka upp mig nu innan jag somnar. Bye bye     ;*   //Ella

   

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards