matildaella

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av matildaella - 4 maj 2012 21:30

Sitter just nu hemma hos Ella i stan och typ chillar. Har vart och köpt lite godis och sånt som vi ska ha ikväll.

Dagen i skolan idag var väll helt okej, efter skolan så stack jag och Ella hem till mig och typ aha chillade. Hade sen en konsert på Borgis, gick ganska bra faktis. När den var slut så åkte jag direkt till Ella. Ska snart myysa lite med Ella, thaha.

Imorgon så ska jag och Ella ta en sväng ner på stan och titta i lite affärer tror vi.

Puss! // Matilda

 

 

         

     Bjuder på några bilder från dansuppvisnigen . Älskar som sagt att dansa. <3

Av matildaella - 4 maj 2012 21:26

Peace.     // Ella

 
Av matildaella - 4 maj 2012 15:45

Shoo. Startade dagen med ett jobbigt matteprov i 50 min. Kändes rätt bra efteråt och hoppas på bra resultat. Nu sitter jag i Matildas säng, chattar med Dennis, tar ego pics och njuter av att det är fredag idag! Snart sticker vi in till pappa i stan och spenderar natten där, blir nog lika flum som ni kan tänka er. Nu ska jag äta pizza med syster Matilda och sen kanske åka till borgis.puuuuuuss ;* //Ella

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards