matildaella

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av matildaella - 10 maj 2012 20:47

Tjenis bloggläsare!

Började dagen med hemkunskap första passet, bakade scones, passade ju perfekt eftersom att jag inte hade ätit ngn frukost. Passet efter det hade vi georgrafi och sista passet hade vi Matte,var typ jättetrött så jag typ halvsov, ska därför också gå och lägga mig tidigare ikväll.

´Men aja när vi sen hade slutat så stack jag,Jenny,Ella och Amanda hem till mig dansade och flummade mycket!

Åkte därefter in till musikskolan och spelade. Tillbringade en del av kvällen hemma hos syster, världens flum. Ska även va med syster imorgon också tror jag.

Ska snart lägga mig i soffan!

Puss mina finaste! // Matilda <3


Glöm inte fråga mycket nu på våran frågestund!




   

 

Av matildaella - 10 maj 2012 16:40

Tänkte att vi kör igång med en frågestund, får se hur länge den håller på men fråga på allt mellan himmel och jord. Vi kan inte lova att vi svarar på allt men vi ska absolut försöka :)

 

Av matildaella - 10 maj 2012 16:31

hej alla fina!Har fått frågor om vi kan ha en frågestund, vad tycker ni andra kommentera gärna! Ska höra med Matilda om vi kan ha det :) Kom precis innanför dörren och är helt dyngsur för jag cykla hem i det regniga vädret, ogillas starkt! skulle ha kollat speedway idag med Alexandra och Cornelia men blir inte så pga det fula vädret ;(  Ska kanske försöka sätta ihop en liten video eller göra något collage eller något, får se hur det blir men nu ska jag käka och sätta fart! Puss!   ;*    //Ella


     


ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards