matildaella

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av matildaella - 21 maj 2012 18:53

Kom precis in. Gick en lite längre promenad med lillhunden, mysigt.  Ska försöka fixa lite saker tills imorgon, utveckligsamtal. Om jag får säga mitt så är ju inte utvecklingsamtal de bästa, men brukar få beröm så det ska nog gå bra   . ÄLSKAR VÄDRET IDAG VERKLIGEN! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite grejor, kanske städa rummet också... Ha de bra snyggingar. ;*  //Ella


Fixade snabbt ihop ett litet collage .. :)  

Av matildaella - 21 maj 2012 15:36

Är på sävö med klassen nu och har inte tid att uppdatera, Ella bloggar. Ha de bra!  //Matilda ;*

 

Av matildaella - 21 maj 2012 15:24

Steker i solen, musik, inget skoljobb som ska göras och jag bara älskar livet, dock inte lika kul med huvudvärk men de ska inte stoppa dagen från att sola! Har bara shorts och magtröja på mig men snart bara bikini! Summer has arrived. Ingen träning för mig ikväll för jag måste vila min fot.. Får hoppas på matchen på onsdag om jag kan spela den. Ville bara berätta litegrann ungefär hur dagen ser ut men nu ska jag lägga mig ute på altanen igen! Peace ;*   //Ella

 

    

Åh går inte att beskriva hur mycket jag älskar dej och hur mycket du betyder, de är du och jag mot världen. Utan dig hade inte jag funnits nu. Älskar dej mest älskling ;*

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards