matildaella

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av matildaella - 23 maj 2012 19:13

hello guys. Ännu en dag med bästa vädret, det märks om man kollar på mina armar, dom är illröda kan man säga och det är ju inte det skönaste men ett bevis på att sommaren äntligen är på väg! Efter skolan stannade vi kvar en timme och koreografera lite dans som måste vara klar och genomkörd några gånger om bara ett par veckor. Stack hem med Elin, solade, lyssnade på musik och åt glass.Mys. Vart dock ingen match för mig ikväll pga min fot o så men ah det har ni säkert hört. Nu ska jag kolla lite omdömen och fixa lite saker. Puss ;*   //Ella


     

Av matildaella - 23 maj 2012 18:37

sho sho! Bloggade inte dom senaste dagarna eftersom att jag var på Sävö med klassen!

Måste säga att det var två underbara dagar. Vi gjorde massor av roliga saker, vart ganska nöjd eftersom att jag badade där! Eller ah ''badade'' hoppade i och gick upp hur snabbt som helst. Tog också massor av härliga foton som jag tänkte lägga upp.

När jag sen kom hem så la jag mig och solade någon timma.

Idag fick jag lite sovmorgon eftersom att jag skulle åka till sjukhuset och typ kolla ifall jag hade asma och massa andra saker. Kom sen till skolan och var med på sista passet. När vi hade slutat så stannade jag,Ella och Elin kvar och dansade lite.

Kom nyss hem från golfträningen och ska snart äta.

 Ha det bra! Peace! // Matilda <3

Bilder från Sävö.

 

                                                       

 

 

 

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards