matildaella

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av matildaella - 3 maj 2012 21:00

Lite smått stressig dag men ah! Slutade halv två och väntade på Cornelia som slutade klockan två. Stack sen hem till henne, åt mellis och inte gjorde så mycket. Stack hem runt halv fyra då Emelie kom till henne och jag skulle hem. Nu sitter jag som nyss tvättat ur mitt medel. NYFÄRGAT HÅR. Det är mörk mörk brunt och jag är rätt nöjd för en gångs skull. Nu ska jag dyka ner i papprena och plugga det allra sista till provet imorgon. Kiss nad hugs!    //Ella

 

    

Det var just dehär som inte fick hända...

Av matildaella - 3 maj 2012 18:33

Shofräs!

Efter skolan så stack jag o Amanda hem till mig, åt lite och typ flummade. Drog sen ut i det soliga vädret och cyklade typ bara runt lite, vet inte direkt vart vi skulle. När Amanda hade åkte hem så åkte jag till musikskolan, tränade till en konsert vi ska ha imorgon på Borgis.

Håller just på att bestämma vad jag ska gå på för danser nästa termin, längtar värkligen.

Imorgon ska jag nog träffa syster efter skolan tror jag.

Efter konseren blir det nog fredagsmyys

Hejdå Puss Matilda

 

 

 

  '

This is what I'm Made of :*

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards