matildaella

Alla inlägg under december 2011

Av matildaella - 13 december 2011 19:16

Jag älskar dig sjukt mycke! du är oslagbar, vi har kul tsm vi kan prata om allt ts, vad som än händer, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta o jag kommer aldrig vad som än händer släppa taget om dig.. Jag hoppas att du älskar mig lika mycket som jag faktiskt älskar dig... // Ella

 

 

Av matildaella - 13 december 2011 14:42

Hej hoppas ni har en bra lucia precis som jag!? Som sagt en riktigt skön chill dag i skolan, först hade vi två luciatåg ett på skolan o ett på real-gymnasiet o sen har vi bara julpysslat resten av alla lektioner. Jag älskar er mina underbara klasskompisar tsm är vi oslagbara, tack för en perfekt Lucia. Nu ska jag duscha fixa mig i ordning o så sen ska jag på nästa  julfest på skolan o då ska jag vara lucia, nervös? jaa. men aja. nu MÅSTE jag fixa i ordning mig o förmodligen så ska jag hinna göra några slingor oxå. Hare bra mina fina<33     // Ella

                                       Kom ihåg att du alltid har en plats i mitt hjärta! Jag älskar dig...

Av matildaella - 12 december 2011 17:53

hej! Måste börja med att säga att jag är astrött eftersom de var fullmåne inatt o då kunde jag inte sova. Men idag va jag med Amanda,Alice o Tilda körde lite wii det var väldigt länge sen! Jag har oxå vart på gumsbacken för att fixa Lucia grejor... JAG SKA VARA LUCIA IMORGON! :D Jiiiiihooo. Riktigt spänd måste jag säga men får hoppas på att de blir bra. Men nu har jag precis bakat kladdkaka för Mormor ska komma, min lossaspappa fyller idag. men nu ropar mamma på mig så hare bra mina fina.<33   // Ella


    

Av matildaella - 11 december 2011 16:36

Hej! tredje advänt, längtar som bara den till julafton! men jaja. Inatt sov jag me Matilda, Amanda o alice va på stan på eftermiddagen riktigt kul mina fina. Mycket flumm o mycket kul, vi var uppe riktigt länge o åt mängder av chips. Så idag har jag varit med Matilda, vi följde med mamma till rusta o hanlade lite saker. Men jag är as trött o ska försöka sova. Hare bra mina fina! Puss

     

Bild från igår på mig o Alice <3                           // Ella

Av matildaella - 10 december 2011 20:46

Hej! Började dagen jättelugnt o tog lite sovmorgon vilket var väldigt skönt. Sen ringde Matilda o undrade om jag ville följa med o ta bussen in till stan, o gissa vad jag sa? Ja såklart. Nu sitter jag här o myser o har tjej-lördag med underbara vänner, JAG ÄLSKAR ER! Men nu måste jag vara lite social o äte chips o dricka läsk. MYYYYSIGT. Men ha en underbar lördag allihopa! Kraam <3

//Ella

Av matildaella - 10 december 2011 09:30

heejheej Matilda här...

Nu har jag nästan precis vaknat från en idolkväll. Jag tycker att Robin skulle ha vunnit istället för Amanda. Men aja det går ju inte att ändra på.....

Idag ska jag kanske ha tjejkväll med några stycken o kanske åka o shoppa också vet inte riktigt men just nu är jag jätte trött.

Igår hade jag en liten konsert på musikskolan det gick helt okej tror jag.

Nu måste jag allafall fixa till mig herrå hare bra!!

Av matildaella - 9 december 2011 21:38

Nu väntar jag på att de där ***** nyheterna ska vara slut för jag håller på o somnar o jag vill se vem som vinner eftersom att det är final idag. HEJA AMANDA säger jag bara! kom igen nu.Men nu måste jag försöka kolla färdigt o hålla mig vaken. Kommer inlägg imorgon.


               //Ella <3

Av matildaella - 9 december 2011 16:12

Heej Ella som bloggar nu! ursäkta mig för dålig uppdatering men jag hoppas att Matilda har bloggat lite grann men aja. Just nu har vi varit inne i stan litegrann oköpt lite saker. jag har haft världens chill dag iskolan! riktigt skönt. FREDAG. Nu ligger jag i mitt rum o bara kollar fb bloggar o lite musik. Men nu ska jag hjälpa till o va lite social eftersom att mamma fyller idag o de kommer gäster. fortsätt kolla vår blogg såklart. puss puss

Har ingen jättebra bild men nästa inlägg ska jag försöka få in en bild :)

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards