matildaella

Alla inlägg under maj 2012

Av matildaella - 9 maj 2012 19:14

Syster, mitt allt, min muppiga abv,osv ... jag älskar dig ! <3

     

 

Av matildaella - 9 maj 2012 18:47

Börjar med att säga, det är verkligen kul när ni kommenterar så gulligt, det värmer verkligen så fortsätt så alla fina läsare <3


Nu till dagen. En av de roligaste dagarna i skolan, åkte till stockholm och hade det allmänt bra, grym klass! kom hem för ett par timmar sen och sen dess har jag inte gjort så mycke. Är typ dödstrött så jag tror att jag kommer somna på soffan inom kort. Jag typ svimmade idag i stockholm. Vart yr, blek och mådde inte bra så de vart ingen träning för mig, dock var jag sjuk igår. Just nu mår jag ju inte toppen, världens huvudvärk idag igen och fryser som en gris. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och chilla! See ya guys! ;*    //Ella

   '

jag och Elin taggade i bussen!

 

Mina älsklings brudar!

Av matildaella - 9 maj 2012 16:57

                 

 




  



   

Lite foton på bussen.



Tillbringade hela dagen i Stockholm idag med klassen. Gick på några museum och sånt, ganska kul. Fotade lite påvägen men nästan inget på museumet.

När vi sen var på väg hem så satt jag,Ella,Amanda,Alice och Elin brevid varandra, flumade en hel del.

Kom hem för en stund sen och är typ astrött, skulle följt med Ella och Elin på en fotbollsmatch men jag är så himla trött.

Ska snart äta och sen plugga lite tills imorgon.

Puss! // Matilda

 

 

 

                          


Av matildaella - 8 maj 2012 20:44

Precis vart ute och fotat med Hanna och Jenny!


Efter skolan så åkte jag in till stan med min mamma typ direkt. Letade efter skolavslutningsklänning och ett par hörlurar, hittade tyvär inte några hörlurar men en jättefin skolavslutningsklänning. Ville värkligen ha den så jag provade den och sen så köpte min älskade mamma den åt mig.

När jag väl kom hem så stack jag ut och fotade med Hanna, efter ett tag så kom Jenny.

Fick sen reda på att Jenny och jag hade köpt samma klänning. Men det gjorde inte så mkt.


Imorgon iallafall så ska jag till Stockholm med min klass oxh systers klass. Skulle gå på några typ museum och lite sånt.


Peace! // Matilda <3



   

                          Världens gladaste tjej! ( Bilden vart inte så bra)

Av matildaella - 8 maj 2012 20:02

Nyss bakat chokladbollar och packat klart tills imorgon då det bär av till stockholm med underbara klass! Kommer bli grymt hoppas jag.  Nu ska jag bänka mig framför topmodel och chilla med min huvudvärk, jaja. Hoppas jag inte har lika ont i huvudet imorgon! Bye guys!    ;*     //Ella¨


     

Av matildaella - 8 maj 2012 10:02

Hello guys. Vakande med världens huvudvärk, mamma kom in och sa att jag skulle stanna hemma från skolan. Trist men samtidigt vill jag inte ha huvudvärk i skolan för det är inte kul! Har fortfarande rätt ont i huvudet så jag går nog o lägger mig på soffan inom kort. Skulle bara säga det men det kommer nog ett inlägg senare idag och jag hinner. See ya guys!     :*   //Ella

     

Du är bra fin du min lillhund!  ( Gammal bild på mig)

Av matildaella - 7 maj 2012 20:00

Sitter nu bara och tråkar, så jag passar på göra ett litet inlägg.

Kollar  efter nya hörlurar, min brorsa fick mina gammla. Håller också på att redigera lite bilder. Är precis klar med läxorna, ganska skönt faktis.

Imorrn allafall så ska jag och mamita in till stan och kanske köpa en gullig skolavslutningsklänning och ett par rosa hörlurar.


Puss! // Matilda

 

Vad tycker ni om den nya headern?

 

 

           


                 Några härliga sommarbilder!

 

 

 


    

          Några söta örhängen jag fick av min älskade mormor.

Av matildaella - 7 maj 2012 16:11

Precis kommit hem från skolan, stannade kvar ett tag i gympasalen och dansade med Ella o Elin. Sitter just nu och tränar till en skolavslutinigslåt, tittar också på skolavslutningsklänningar.

Ska snart börja med läxorna.

Har inget mer att skriva nu.

Ha det bäst! // Matilda <3

 

  

                      Summer is coming!

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards