matildaella

Alla inlägg under april 2012

Av matildaella - 5 april 2012 17:52

 

 

 

                                               

                              Längtan till sommaren är stor...   

 

Hejhej! Äntligen så har vi fått påsklov, började lovet med att gå som en påskkärring med Ella och Elin, vi hade as flum och fick ganska mycket godis. I skolan idag hade vi hattparad, jag hade på mig en guldhatt från grönalund thehe. I det här inlägg vill jag också säga grattis en kompis som heter Hanna, GRATTIS!


Har inte så mkt mer att skriva nu så ha ett jätte bra påsklov! <3


// Matilda

Av matildaella - 4 april 2012 17:33

   Längtan är stor. Endast tre dagar kvar tills familjen sticker upp till fjällen. Kommer bli bäst! Åååh vad jag har längtat, vi åker alltså på påskafton så är vi där på eftermiddagen. Blir bra! Nu till dagen. Sjukt seg i morse vilket min bänkkompis i skolan också var så vi typ satt o sov på mattelektionen kändes det som. Jag hatar matte! efter skolan stack jag med Alice o Amanda hem fixade lite läxor kom inte så långt. Stack hem fick brottom för att det var träning om ca 20 min men jag kom på att jag måste göra läxan som är tills imorgon så skippa träning idag. Känns dock mindre bra men jah!  Nu måste jag sätta fart med läxan för jag har absolut ingen lust med att dröja ut på läxan o göra det senare ikväll. Ella,sätt fart nu! See ya guys!  

 

                                                  
                                                  
                       //Ella

 

 

Obs:Alla bilder vi lägger upp är förbjudet att kopiera!!



 

Bilder från promenad med nisse. (hunden) <3


 

Av matildaella - 4 april 2012 14:08

HejHej! Vaknade idag och ville faktis gå till skolan, men var inte tillräkligt frisk. Jag var allså hemma idag igen. Imorron blir det allafall att gå till skolan, sen på fredag är det ju lov, då kommer jag tillbringa dagen med min släkt. Jag kommer också dansa på fredagen, askul! Idag så har jag typ vilat och läst  ( systrar i jeans) Den är faktis bra.


Jag och Ella har inte bestämt en när vi ska utse vilka som är veckans blogg och veckans blogg tips, men vi ska göra det snart iallafall.  Så ni kan fortfarande anmäla er till båda!

    SES! // Matilda <3

 

 

 

 

   

Av matildaella - 3 april 2012 16:31

Det var en "anonym" som komenterade. Och hon/han sa att dom ville höra mer av mig. Men jag fattade inte riktigt på vilket sätt menade du det? Information eller för att jag bloggat för lite idag men grejen är bara att jag inte haft sån himla tid att blogga idag. Tyvär ;(   Tacksam för svar. //Ella

Av matildaella - 3 april 2012 16:27

Kommer en drös med sommarbilder. Bara för att jag längtar!

           

Av matildaella - 3 april 2012 14:37

Guuys! Phuhu,dagen har varit sjukt stressig. Stressa,stressa. Först gympa helt ok. Sen linedance som vi ska visa upp för skolan på torsdag. Känns sådär men det går nog bra! Sista passet hade vi kemi och fick sitta kvar en kvart! Åh blir frustrerad när man får sitta och vänta på dom som plockar undan i sin egna takt och inte har brottom hem vilket jag hade. Så jag sprang typ hem. Nu är jag hemma ska gå en liten promenad med hunden. Sen blir det nog att försöka äta något med tanke på min huvudvärk. Nu sätta fart! See ya guys!

 

                                                  
                                                  
                      //Ella

 

  

                                                  
          Krya på dig sötnos!

Av matildaella - 3 april 2012 13:53

Tjenare! Har typ inget att göra så jag gör ett litet inlägg, ska snart hyra en film. Jag har precis gjort en ny design till bloggen, måste bara visa Ella den först.  Imorrn ska jag nog gå till skolan tror jag. Vaknade typ imorrse och hade jätte ont i halsen och kunde inte prata, nu är jag iallafall bättre. Just nu så chattar jag med en annan kompis som också är sjuk...   SES! // Matilda :*

Av matildaella - 3 april 2012 08:21

Gomorgon! Hemma från skolan igen, inte så kul... Dagen idag kommer säkert se ut som igår: sova i soffan och hosta. Just nu så ligger jag i soffan och typ halvsover och hostar.  Vart ett ganska tråkigt och kort inlägg, så hejdå ha det bra!

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg eller veckans bloggtips :)

Peace // Matilda <3

 

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards