matildaella

Alla inlägg under april 2012

Av matildaella - 19 april 2012 18:25

Hejhej sötisar! Inte gjort inlägg på några dagar men aja. Idag i skolan så hade vi hemkunskap på elevensval, ganska kul. Hade inte så många roliga ämnen. När vi slutade så skyndade jag mig ut, jag och Ella skulle ta bussen in till stan, bussen gick 14.04 och vi slutade kl 14.00 men vi han allafall. När vi väl var inne i stan så var Elin med oss också. Lite senare så kom mamma och hämtade upp mig, jag skulle till musikskolan. Kom nyss hem, imorrn äre fredag, kommer bli så skönt med helg. Hare bra! Puss Matilda :*

 

 

 

                                              

Av matildaella - 18 april 2012 20:11

Fotbollsträning kan jag ju knappt kalla det för, vi joggade 3,5 km och passade lite bara. var hemma halv åtta och är klarduschad och har precis hoppat i min sköna One piece. Kollar på bygglov och chattar med Dennis bror <3 Nu ska jag kolla vidare. See ya guys // Ella  

//Tubtopp-Gina//Solglasögon-h&m//Örhängen-Ur&penn//

Av matildaella - 17 april 2012 16:28

Shooofräs snyggingar. Skolan var väl sådär, vart dock mycket bättre när jag,Amanda,Matilda,Gustaf o Emil stannade kvar i gympasalen och dansade. Grymt gäng. Nu har jag precis kommit innanför dörren var mest förbannad över det dåliga vädret men men! Nu ska jag fixa ihop lite mat sen sticka iväg på gitarr. see ya!    //Ella

 

ps; rörigt inlägg.

 

 

vill tbk till fjällen...

Av matildaella - 16 april 2012 20:20

hej bloggen, första skoldagen efter lovet check. kändes rätt bra ändå dock att jag inte trodde de. efter skolan satt vi en stund på skolgården sen gick vi hem till Matilda chillade va ute i det fina vädret och inte gjorde så mycket. Träningen började klockan 18 jag var taggad till 1000 för jag var så himla sugen på att träna. Vart dock mindre kul när jag får ont i mina hälar. antingen så är de för vi tränar på grus eller så är det för att mina skor kanske börjar bli lite små, men ja! Nu ska jag lägga mig i soffan kolla igenom läxan och bar chilla. Ha de super sötnosar!   //Ella

 

 

Bild från när jag o Matilda åt frukost på taket :)

 

Du är bra fin du!

 

Av matildaella - 16 april 2012 19:00

shofräs snyggingar! Vakndade imorse och var astrött, är väll alla. Gick upp till slut. Skoldagen var helt okej men inte det bästa. Efter skolan så stack jag,Ella och Elin hem till mig, gjorde inte så mycket mest chillade och flumade.

Senare så skulle jag, Hanna och mamma in till stan och titta på en modevisning, alla kläder var gjorde på återvindnig, det var grymt snyggt faktis. Ska snart äta och sen blir det nog tv:en.

Ha det bra! // matilda        

                  Bilderna vart lite suddiga.

Av matildaella - 16 april 2012 14:22

Sitter på en bänk på skolan o bara chillar. Sen ska typ vi in på en modeshow på enskilda. Skoj skoj. Det kommer förmodligen ett inlägg från oss. Nu ska vi chilla galet. Bye, //Ella o matilda ;*

Av matildaella - 15 april 2012 19:28

Hej mina snyggaste bloggläsare! Kommer ett litet kort inlägg.

Igår slaggade ju syster (Ella) över här, kvällen var helt obsekrivlig.

Vaknade imorse vid halv tio, gick sen ut på taket och åt frukost.

Lite senare så ringde Manda o Alice. Så jag och Ella fixade till oss lite snabbt och sen så kom dom hit. Satt sedan ute och fikade på taket under förmiddagen. Vid två så skulle Ella  hem, vi följde ju med henne såklart, när vi hade kommit dit tillbringade vi dagen ute i det fin fina vädret.

Kom hem för en stund sen och ska snart duscha sen blir det nog ''Kontoret''.

   Peace

 

                                                 

                  

Av matildaella - 14 april 2012 16:44

     

                    Tja mina snyggaste!

Började dagen med att baka några blåbärsmuffins, dom vart riktigt goda.

Efter lunch så åkte jag brorsan,mamma och mormor & morfar ut till stugan. det var jätte skönt och soligt. Tog några fina foton också.

Kom hem för en stund sen och har precis vart ute med hundarna.

Senare ikväll så blir det tjej kväll med syster, längtar redan. Kvällen kommer bestå av flum som vanligt :*

Hejdå ha det bra! Puss :* Matilda

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards