matildaella

Alla inlägg under april 2012

Av matildaella - 2 april 2012 10:57

Hej! Vaknade typ halv sju på morgonen och var jätte förkyld, inte så kul men aja. Nu har jag suttit vid tv:en hela morgonen och hostat. Snart så ska jag ta ngt att äta de blir det nog titta på tv  hela dagen och sova... :(.  Har inte så mycket mer att skriva nu så ha det bäst mina finaste!  Kommer ett inlägg ikväll tror jag.

 Kram Matilda <3



                              

Av matildaella - 1 april 2012 15:22

 

//Skor-converse//Strumpbyxor-hm//Shorts-Cubus//transparent skjorta-Gina//Smycken-glitter-guldfynd//

Av matildaella - 1 april 2012 10:17

cha cha Matilda här! Blir ett kort litet inlägg. Men aja kvällen igår kan man beskriva med två ord: grymt kul! Vi hade ´bastu, bubbelbad och ansiktmask, kunde inte bli bättre! Åkte hem typ halv tolv eller ngt sånt.

Vaknade typ nyss och ska snart fixa till mig lite, snart så kommer min syssling också.  Aja har inte mkt mer att skriva nu så ha det bäst! <3 Kommer ett inlägg sen ikväll tror jag

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards