matildaella

Alla inlägg under april 2012

<3

Av matildaella - 11 april 2012 19:32

Jag tittar upp i himlen och det är dig jag saknar!

 

Av matildaella - 11 april 2012 19:18

shofräs snyggingar! berättar lite kort om dagen. Tilda kom till mig ungefär tolv kanske vi stack och hämtade pizza, käkade och myyyste galet. När vi ätit och gjort oss klara så stack vi in till stan och mötte upp Elin och Emma och flummade, bahah. Sen stack Elin och Emma o jag o Tilda gick runt litegrann sen tog vi bussen och var hemma typ tjugo över sex. Eftersom att jag inte är riktigt hundra så har jag drogat Ipren och näsdroppar typ hela dan. Piss o vara sjuk på lovet. Men jag skiter i om jag är sjuk, i helgen har jag planerat med brooor Gustaf att vi typ ska va elle not. Nu ska jag sätta på mig one piece och skypa med sister! See ya guys!    //Ella

    

 

Av matildaella - 11 april 2012 09:06

Godmorgon! Vaknade ganska tidigt idag igen, tänkte att man lika gärna kunde gå upp då. Har nästan precis ätit frukost och fixat till mig lite. Lite senare så drar jag in till stan för att träffa Ellen.

Igår kväll så kom ju Ella hem, vi typ satte oss direkt vi skype och hade typ FLUM! Har saknat henne grymt mycket, så vi ska va imorrn tror jag.

 Gör nog ett inlägg när jag kommer hem från stan, om jag hinner

// Matilda :*

 

 

 

 

                      Min hund ville tydligen ut och cykla igår (haha)

 

 


 

 

 

 

                              


Av matildaella - 10 april 2012 20:56

Grattis!


Maja Larsson!

www.majalarssons.blogg.se


 



Du har en grymt fin blogg!

Av matildaella - 10 april 2012 20:19

Helgen i vemdalen har varit grym finns inget bättre! Love. Orkar inte skriva så mkt mer om vemdalen så nu till nuet. Kom hem för ungefär bara en halvtimme sen kanske skypar med Matilda och är sjuk vilket jag va i fjällen också men jag åkte skidor endå! När man åker t fjällen och ska åka skidor då ska man inte sitta inne i stugan! Ska snart börja packa upp min väska som är rätt stor och sen mysa ner i soffan och ta en varm choklad. Nu återgå till mitt! See ya guys!      //Ella

  

Saknat min älskling grymt mycke!<3

Av matildaella - 10 april 2012 18:48

  

      Jacka,Jeans,linne och sjal- Cubus    Tröja-HM Converse- Intersport    Paraply- IKEA

 
Av matildaella - 10 april 2012 13:04

Hej mina finaste läsare.


Blir en till innedag, pågrund av vädret. Vaknade för ett tag sen och såg att det var jätte blött och tråkigt ute. 

 Så idag tänkte jag städa mitt rum, och sen ska jag hyra en film ( vet inte vilken )

Blev ett kort och tråkigt inlägg idag. Imorrn så ska jag allafall va med min syssling tror jag.

Hej då, hare bra! // Matilda :)

 

  

                                       Inte det vädret man önskar sig direkt

 

 

                                        Dagens frukost, thehe.

             

Av matildaella - 10 april 2012 10:30

Shofräs snyggingar! Snart sticker vi hem efter de fyra fantastiska dagarna i vemdalen. Bloggar mer när jag kommer hem!    //Ella

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards