matildaella

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av matildaella - 1 januari 2012 21:44

Heej! Nu börjar jag året med lite tjejmys med Ella. Vi har asflum...... Idag så har jag och Ella vart ute och fotat i snön, dem vart superduper fina. Sen stack vi till pizzerian och åt mycket kebab ( skit gott )

Nu på kvällen va vi ute ett tag med Tilda , vi hade skit  kul. Men nu har jag inte så mycket tid att blogga, ska försöka att va social med Ella. HerråMatilda

 

 

 

Av matildaella - 1 januari 2012 19:14

Heej! Ikväll blire tjejmyyys med Matilda, vi kommer att ha de bäst. Kommer att inleda året 2012 på ett riktigt bra sätt! matilda bloggar nog sen innan vi går o lägger oss ( fast vi kommer nog vara vakna hela natten... som vanligt ) sist försökte vi dygna men det gick inte så bra som vi hade tänkt oss... Nu håller typ Matilda o Tilda på o dansar samtidigt som jag kollar FB o lyssnar på muuuuuuusic. Men nu måste jag poppa popcorn o vara social, hare bra mina fina! puss // Ella <33


Kommer bilder från när jag o Matilda fotade idag..

  

2012 kommer jag minnas igenom hela mitt liv!!

  

  

Du har alltid en stor del i mitt hjärta! ♥

Av matildaella - 1 januari 2012 13:29

Hej! Gårdagen var helt oslagbar vi hade de bäst helt enkelt en riktigt bra början på 2012! Just nu har jag fixat till mig o duschat. ska typ snart gå ut o fota med bästa Matilda de var länge sen. Förmodligen så kommer det väl upp lite bilder lite senare, får hoppas att de blir några fina! Men nu kommer snart Matilda o jag MÅSTE platta håret innan! puss Hare bra mina fina // Ella <33

                                                                             Fin bild jag tog för några dagar sen..  

Av matildaella - 1 januari 2012 12:48

Heej mina fina bloggläsare.

Jag känner på mig att 2012 kommer bli ett bra år. Hoppas att inte jorden går under allfall ( hehe. )

Jag hade inget nyårslöfte för det är så svårt att hålla dom. Kvällen igår va vi hos några som vi typ kände. Hade väldigt kul allafall hoppas ni också hade kul på nyårsafton. Herrå ha det bra!

  // Matilda



        

Av matildaella - 1 januari 2012 00:53

Året 2011 har bestått av mycket  glädje o lite tråkigheter. Jag har lärt känna underbara personer, jag har fått varit och upplevt otroligt roliga saker med mina nära och kära. Ni har en stor del i mitt hjärta, det är obeskrivligt hur mycket ni har hjälpt o stöttat mig igenom sorg och tråkiga saker. jag hoppas att 2012 blir mycket bättre jag hoppas på alla att ni också kommer att ha det bäst för jag ska gå igenom både glädje och sorg och ändå vara glad o se allt positivt- det är svårt men jag ska göra allt för att det ska bli riktigt bra iallafall. Ha en riktigt bra början på året 2012.


Nu har jag sett alla raketer/fyrverkerier o partat litegrann men nu ska jag försöka vara social...

Puss <33 // Ella

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards