matildaella

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av matildaella - 19 januari 2012 19:38

Heej mina finaste idag så hade vi ett engelska prov i skolan, gick nog bra trro jag. Efter skolan så gick jag och Ella hem till mig för att gå ut med hundarna. Efter det så bakade vi lite och åt lite. Sen så gick vi till Ella o hade inte så mycket att göra men vi hade ändå kul. Vid halv fem så åkte till musikskolan och spelade lite. Just nu så sitter jag nere vid tv:en och chillar. Jag håller också på med en ny design till vår blogg, ska bara fråga Ella vad hon tycker. Imorrn så är det ju fredag och jag ska titta på bio med Ella,Emma och Tilda, kommer bli jätte kul. Kanske skulle sova över hos Ella också <33

Herrå ha det bra <33

// Matilda




                                                   (lite suddig)


                                                 Dino o Hero <33

Av matildaella - 19 januari 2012 18:22

Heej! Sitter och kollar på sf bio om det går någe bra imorgon, det blir nog Alvin o gänget tre med ett gäng fina vänner o mycket skratt lär det väl bli. På kvällen ska jag sova med Matilda min andra halva. En riktigt fin vän jag aldrig kommer att släppa. På lördag ska jag förmodligen sova med Tilda vilket kommer bli otroligt skoj. Fullt shema hela helgen. Like. Nu ska jag mysa vid tven för jag har en hund som gärna vill gosa just nu, Hare så bra mina fina, puss //Ella


       

                                                  
                         Min klart bäääästa syssling! Mannen

   

                                                  
                               Är det nyår så är det!

   

Av matildaella - 19 januari 2012 15:58

Heej! nu bloggar båda vi orkar inte dela upp inläggena. Vi slutade skolan ungefär samtidigt o stack sedan hem till Matilda o typ hade asskoj. sen typ vid tre skulle vi sticka hem till Ella o gå ut med hennes hund, O när det gäller Ella o Matilda så tog det lite längre tid för vi typ fotade massor på vägen. ( Va lite fotosugna ). Matilda ska snart sticka till musikslkolan o träna. Kommer komma lite bilder som vi typ tog på vägen hem. Men ni får ha det så bra för nu ska vi försöka hitta på något. puss <3 //Ella & Matilda



                                                  
    Vi vet att dom är lite suddiga men det går inte att göra något åt..

   


     

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards