matildaella

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av matildaella - 7 januari 2012 22:44

Heej! rubriken lyder vi har inte haft lust denna "trevliga" kväll, jorrå vi har de jätteflum. hehe. Vi har spelat kort, ätit popcorn, druckit mängder av läsk, planerat morgondagen som vi förmodligen ska åka in till rosvalla sen fick vi reda på att Elin o Tove också skulle dit så de blir väl skoj! Blir nog en buss in, vi försöker kolla när de går bussar till rosvalla men aja. Jag o Matilda lär väl vara vakna rätt länge till, det kommer nog ett inlägg senare från henne. Men nu ska jag fortsätta o "chilledilla" med min Matilda sötaste bästaste älskling snygging Öhman. Hare bra mina fina,puss <33 

   //Ella

  

                                        Saknar då det var du och jag...♥

Av matildaella - 7 januari 2012 19:19

Heej! Dagen har varit kul var med Matilda än en dag, jag har ätit, hon har ätit o snart kommer hon hit till mig o vi ska sova. O nu undviker jag o säger att vi ska ha flum fast vi ska det, det var ngn som sa att vi sa det så ofta, hehe. Tror nog också att vi ska spela kort o lite så om hon vill eftersom att jag inte fuskar, mycket klagomål hehe. Jag vill jättegärna vinna på tävlingar o spel o om jag förlorar så kan jag ju lika gärna fuska haha. Hörde jag TÄVLINGSMÄNNISKA?! Men aja snart kommer hon hit o så men vi ska försöka få in ett videoinlägg. Hare så bra mina fina, puss <33    //Ella

 

Av matildaella - 7 januari 2012 14:11

Heej! Rubriken lyder fast int riktigt så rött som ni tror utan lite brunare. Sitter med matilda o kolla fb o självklart lite music, vi kom typ nyss in var nyss hos mig. Ikväll tror jag att jag ska göra en till brun toning på mitt underbara hår. matilda vill också ha som mig fast ännu brunare, själv så tycker jag att det vore kul o helt okej. Men men. vad tycker ni om att jag o Matilda ska börja med videoinlägg och självklart skriftliga också. Kommentera gärna vad ni tycker för det är så svårt att komma på. det kommer nog ett videoinlägg senare idag. men hare så bra  mina fina, puss <33 // Ella



Av matildaella - 7 januari 2012 09:59

Heej ,ina finaste. Snart så börjar skolan igen skulle gärna kunna ha lov i några veckor till. Men aja jag har allafall haft jätte kul det här lovet. Igår kväll så var jag med Elin och vi typ hade lite flumm och körde ''Twister'' ( hehe) och chillade  typ. Just nu så har jag typ inget att göra, jag kanske skulle va med Ella idag <33. Herrå har inte så mycket mer att skriva nu men det kommer ett inlägg sen på kvällen. Ha det bra fortsätt gärna läs och komentera bloggen <33.

// Matilda



                                                  
              

                                                  
             Dino <3

     

                                                  
             


                                                  
                  Hero <33

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards