matildaella

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av matildaella - 12 januari 2012 18:53

Heej mina finaste. Ledsen att jag inte han blogga igår men jag hade läxor så jag han inte. Men allafall, idag så har väll skolan vart helt normal typ. Men efter skolan så skulle jag och Ella följa med Tove till Rosvalla men det vart inte så. Så jag och Ella gick hem till mig och typ bakade och hade flum. Sen så åkte vi till Ella ett tag och typ fotade lite och så men jag kunde inte va så länga med Ella för att jag skulle till musikskolan och spela lite, ( det var jätte länge sen typ)

Just nu så sitter jag och har typ inget att göra( förslag ) Men sen ska jag nog gå ner till tv:en och typ chilla med familjen.

Imorrn så är det fredag och den här veckan har typ gått skit snabbt, hoppas alla andra veckor också gör det. Men nu på helgen så vet jag inte direkt vad jag ska göra, kommer ju ett inlägg då allafall.

Men herrå ha det så bra.

// Matilda <33


                                              

Av matildaella - 12 januari 2012 17:10

Heej! Lite seg men skojig dag. Hade typ lite klassråd o så bestämde vi typ att vi skulle ha ödlor i vårt klassrum.. :o. Det är ju inte det bästa djuret som finns direkt. Men aja. Slutade kl halv två det spöregnade,haglade o snöade så det var inte så mysigt att stå o vänta på Tove o Matilda en halvtimme utomhus så jag gick in i klassrummet igen tills kl två då dom slutade. Det vart inge rosvalla för vi typ orkade inte vi hade tänkt o träffa Oliwer typ o en till. Tyvär. Nu har jag precis städat min garderob o det behövdes måste jag säga, det tar imot att slänga kläder som man älskar! Imorgon äre fredag o då blir det typ till pappa inne i stan o träffa mina älskade nästan brorsor.. Eller inte! Hehe. Om typ en vecka skulle jag typ till vemdalen med pappa o familjen där. Ska bli kul att få åka skidor, som jag har längtat! Men nu ska jag snart duscha o göra mig iordning. Men Matilda va typ på musikskolan så hon bloggar nog senare. Hare bra mina fina, puss <33 //Ella


                                                                                   Barcelona är bäst de är bara så!  :D

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards