matildaella

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av matildaella - 3 januari 2012 21:48

Heej nu har jag och Ella försökt att lära oss ett nytt spel. ( Två blondiner som ska spela spel låter inte bra.) Men det gick till slut. ( haha vi fick typ mycket hjälp.)

Nu så har jag och Ella as flum. Som vanligt. Imorrn så ska nog jag och Ella ut och fota om det kommer lite snö. Det kommer säkert bilder imorrn tror jag. Herrå nu ska jag va lite social med Ella <33. Ha det bra mina finaste.  // Matilda




                                                         

Bilder från när jag och Ella var ute och fotade för några dagar sen. <33

Av matildaella - 3 januari 2012 21:44

Du betyder väldigt mycke, du har en stor del i mitt hjärta, du kommer alltid att vara nästan som en familjemedlem för mig, du kommer alltid vad som än händer finnas i mitt hjärta! Du finns alltid där du hjälper till och stöttar mig om det hänt något jobbigt.. Du och jag tittar på varandra och säger exakt samma sak vi tänker på samma sak o säger det i kör. Du är en ängel ifrån ovan. Jag vore helt tom utan dig exakt helt TOM.  Tillsammans med dig kan jag prata med dig allt emellan himmel och jord! Om det skulle hända någonting mellan dig och mig skulle jag ändå älska dig så mycket som jag gjorde innan. Du fattar nog inte hur mycket du betyder för mig det är helt otroligt!

Jag älskar dig Matilda snygging bästa sötnows älskling Öhman

 

Kram Ella! <3 :** puss sötnows

 

Av matildaella - 3 januari 2012 20:02

Heej! Vi måste värkligen ha flera läsare det känns väldigt meningslöst att blogga fast typ ingen läser den, vi lägger ner mycket tid och kraft på bloggen så kommentera och läs det betyder jättemycket för oss! Vi hålle på o ornar o fixar med bloggen så liksom vi vill jättegärna ha flera läsare!!  Tack snälla :)  puss     // Ella o Matilda <33

Av matildaella - 3 januari 2012 19:21

Nu har vi fixat ny header hoppas den är fin! <33 puss // Ella

 bloggar mer ikväll...<33


Av matildaella - 3 januari 2012 19:07

Heej. Nu har jag och Ella fixat en ny header. Komentera gärna vad ni tycker om den.

// Matilda





                                  

Av matildaella - 3 januari 2012 16:32

Heej! har haft en asbra dag med en av mina allra bästa kompisar vi va nämligen på stan o shoppade litegrann på mellandagsrean sen tog vi typ bussen hem 15:15 så stack jag o hon hem t henne en stund o sen nu så är jag hemma.Men nu ska jag till nästa kompis o sova där ( Matilda ) ska bli flum som vanligt. Ska bara packa o äta så måste jag sticka dit, jag tror också att vi fixar en ny header för vi börjar tröttna på den vi har nu men nu MÅSTE jag packa o äta, kommer nog ett inlägg sen hare bra mina fina! <33 puss // Ella


Ps. Kommentera om vad ni tycker om våran header som vi har nu..? :D

Av matildaella - 3 januari 2012 16:24

Heej mina fina bloggläsare. Idag så har jag vart hos min mormor och ätit där och var där nästan hela dagen. Men jag har också tränat och lekt lite med hundarna idag, jag han inte träna dom jätte länge men dom allfall jätte duktiga.

Ikväll så kommer Ella och ska sova här. Vi kommar ha skit flum, som förra gången typ ( hehe.)

Nu ska jag snart äta. Herrå ha det bra

// Matilda




               

Av matildaella - 3 januari 2012 09:47

Gomorron mina fina läsare!! Nu har typ jag vaknat och ätit lite frukost. Idag så ska jag träna mina hundar extra mycket för att jag vet inte annars vad jag ska göra idag typ. Tror inte att det kommer gå så bra men allfall. Igår kväll så chillade jag i soffan och tittade på ''Sommaren med Göran'' och ''Varning för Jönsonligan''. 

Ha det bra!!   // Matilda



              


ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards