matildaella

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av matildaella - 31 januari 2012 18:52

heej! Det vart så att jag fick stanna från skolan vilket inte var kul. Men men imorgon sticker hela skolan till badhuset och har skitkul. Hoppas jag är helt frisk då! Var inne i stan förut och köpte ett par jeans och en tubcharl på cubus. Kommer bilder, håll utkik. Jag lovar er och om jag inte kommer ihåg så påminn mig. Hehe. Kom precis innanför dörren har varit på gitarrlektion med Tilda ( K1) hehe. Riktigt kul holler på o övar på halleluljah (stavning). Älskar låten hoppas bara att spela den på gitarr är lika lätt. aja men nu ska jag sätta mig och börja öva på låtarna. Hare så bra mina fina,puss <33 //Ella


 

                                                  
                                             Bild från vemdalen..

Av matildaella - 31 januari 2012 16:49

 

Heej mina finaste! Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan ( dom va som alla andra fagar typ). Men typ efter skolan så gick jag och Alice hem till mig, hon fick träffa min hamster. ( Hon ska vara hamstervakt när vi åker till fjällen) Just nu så har jag  inget att göra men ska typ snart äta mat. Imorrn så ska vi till badhuset med hela skolan och ha ett sim-prov, vi kommer nog inte att simma hela tiden, det ska allafall bli jätte kul! Har inte mycket mer att skriva men ha det så bra och fortsätt gärna att läsa bloggen.

// matilda



                                    

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards