matildaella

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av matildaella - 21 januari 2012 19:33

Heej snart så ska jag o Ella gå upp till Tilda och lite så men nu måste jag snart gå.

Vi behöver värkligen flera läsare så fortsätt att läsa o komentera.


Herrå ha det så bra....( vart ett kort inlägg)

// Matilda

Av matildaella - 21 januari 2012 19:25

Heej! Matilda är just nu på toa o jag passar på o bloggar litegrann, vi kommer att snart gå upp till Tilda på Brittas.  Förmodligen så går vi väl ut o träffar graaaaabbbbbaaaarrrr. hehe. Aja det här blir nog mitt sista inlägg för idag.  Men nu kom hon o jag måste gör mig iordning o gå ut nu i mörkret, gaaaahh vad läskigt men aja. hare så bra mina fina,puss <33 //Ella


 

Av matildaella - 21 januari 2012 15:31

Heej! Vaknade upp med Matilda jag var så där lagom trött eftersom att vi gick o la oss kl 3.30 medans Matilda var lite piggare än mig. Vi åt frukost o stack direkt ut o fotade blev faktiskt en hel del bra bilder.  Vi skulle egentligen åka till norrköping men det vart inte så så vi stack till stan o käkade o så. Nu kom vi nyss in o har hållt på litegrann med kaninen jag är ju vakt åt en kanin. ( har ingen bild) har inte så mkt att skriva så avslutar inlägget med att säga: Ha en underbar lördag, för det ska jag ha! puss //Ella


 

Av matildaella - 21 januari 2012 15:19

Heej mina finaste! Ledsen att det inte vart något inlägg igår men min dator stängdes av. Men alla fall, idag så har jag slggat över hos min andra halva. Vi hade as fluuum typ och Ella är djurvackt åt hennes moster. Hon har just nu en sköldpadda och en asgullig kanin......( haha jag vågade bära sköldpaddan, helt otroligt! ) + kommer bild. Idag så har  allafall vi vart på stan, gjorde inte så mkt men det var allafall kul. Just nu så har jag och Ella precis kommit hem från stan har typ inget att göra.

Herrå ha det så bra <33 // Matilda




                    Bild från när jag o Ella var ute o fotade på morgonen.


   

                                                                              Att jag vågade!! ;D




 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards