matildaella

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av matildaella - 10 januari 2012 19:32

Heej mina finaste nu är första skoldagen avklarad. Det var inte jätte jobbigt, bara att gå upp på morgonen kanske. När vi kom inte i klass rummet så jobbade vi typ som vanligt och typ fortsatte så hela dagen. Efter skolan så var jag med Jenny och hade jätte kul. Just nu så sitter jag och gör läxan tills imorrn, om typ talgoxar. Sen så ska jag gå ner till tv:en och chilla och så. herrå ha det bra <33

// Matilda

Av matildaella - 10 januari 2012 14:47

Heej! Första skoldagen är nu avklarad o jag är ovanligt trött. Hade typ gympa på morgonen vilket var  asjobbigt körde typ någon konditionsbana o min kondition var inte på topp efter två veckor utan träning. Men allefall sista passet hade vi typ data o lite sånt. sen vare slut på den dagen i skolan. Kom innanför dörren för typ 20 minuter sen. Snart ska jag kanske upp till Tove o va med henne o Amanda. Men aja nu ska vi inte bara prata om skolan!! Vad tycker ni om våran header kommentera vad ni tycker, jag ska nog sätta mig ikväll o göra en ny kanse.

Men ni får ha det så bra, puss <33 //Ella


                                                  
                     Kommer en bild på min lilla sötnos också..   ^^

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards