matildaella

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av matildaella - 24 januari 2012 20:18

Heej! Hade en gitarrlektion som var i en halvtimme, efter det stack jag och bror upp och hämtade pizza så det fick bli en sån dag idag! Riktigt gott. suttit med en himla jäkla tråkiga pissiga läxor hela kvällen o kl är halv nio och jag ÄNTLIGEN är klar och nu ska jag byta om och mysa ner i one piece på soffan! Men ni får ha det så bra så får vi se imorgon,puss <33 //Ella


     

                                    Kommer aldrig glömma dig! Du har en riktigt stor del i mitt hjärta! <3

Av matildaella - 24 januari 2012 14:22

Heej! Kunde inte blogga igår hade absolut ingen tid för att blogga när jag kom hem från träning. Tyvär.


Igår: Var allmänt glad och pigg igår, jag o Tilda var asflummiga på lektionen å det kan ni fråga våra klasskamrater om för dom vart lite smått irriterade. Slutade kl två o hade världens huvudvärk o den höll i tills min träning var slut så ca 7 timmar. INTE SKÖNT!  Tränade dock att jag hade en förkräcklig huvudvärk. Men jag vill så gärna köra fotboll!


de var ungefär hur gårdagen var.

Kom nyss in slutade kl två idag med, trött som bara den på morgonen! usch hatar mornar. Nu kommer snart mamma hem vi ska åka och köpa nya skidglasögon eftersom att min bet sönder mina gamla när han var valp. Men nu ska jag försöka äta något sen ikväll har jag gitarr lektion med Tilda syster. Fullt shema. Hare så bra mina fina,puss //Ella<33


 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards