matildaella

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av matildaella - 18 januari 2012 19:44

Heej! Trött o lite sur Ella här. Slutade skolan 13:30 idag o det var skönt. stack hem till min andra halva och va med henne typ o Amanda o Alice. Dansade gärnet. Ledsen pga typ en sak som jag inte vill tala om just här och nu.jag o Alice gick hem tsm. Vi gick åt olika håll och sa hejdå för idag. På fredag kommer min mosters kanin som jag ska vara kaninvakt åt hehe ska bli jätteskoj! i helgen ska jag typ kanske sova med Tilda, Kan nog beskriva hur kvällen/natten kommer bli: FLLLLUUUUMMM. hehe. Jag kommer ju att åka till fjällen om typ en vecka o då kommer Matilda få holla uppdatering på bloggen men det är ju bara typ fyra/fem dagar så. Men nu ska jag fixa lite grejor. Hare så bra mina fina,puss <33 //Ella


Kommer lite låttips om ni har brist på music.


Stereo Hearts - Adam Levine

vart jag mig i världen vänder -  den svenska björnstammen

Stronger - Kanye West

Roling in the deep - Adele

Show me how your  Burlesqe - Cristina Aguilera


Kommer kanske mer någon annan dag, men det är riktigt bra låtar!


 



Av matildaella - 18 januari 2012 18:51

Heej mina finaste ledsen att jag inte har bloggat på några dagar nu men jag har så himmla mycket läxor. ( det har jag fortfarande)

Aja just nu så håller jag på att plugga till ett prov som vi har imorrn i engelska. Idag i skolan så har jag haft slöjd och sånt. Efter skolan så gick jag, Ella,Alice och Manda hem till mig ochpluggade och typ dansade. Har inte mycket mer att skriva.... Fortsätt gärna att läsa bloggen o harre bra <33

// Matilda



                                

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards