matildaella

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av matildaella - 5 januari 2012 18:53

Heej!Har precis ätit o nu håller jag på o kolla på någon form av ACDC konsert på tv, dom är ju väldigt bra måste jag ju säga jag kan ju inte säga att dom inte är bra..! Imorgon äre Fredag o lov så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men på kvällen tror jag att jag ska gå på bio vilket var riktigt länge sen. Men nu ska jag fortsätta o titta på ACDC hehe :D Hare bra mina fina, puss <33 // Ella


                                                                         
                                  Jag älskar dig....!

Av matildaella - 5 januari 2012 17:01

Heej! Idag så har jag typ vart på stan hela dagen för att leta efter en ny väska men jag hittade ingen och letade typ på alla affärer. Sen så har jag klippt mig och tagit ett nytt hål i örat.( Bild kommer) Just nu så sitter jag och chillar vid tv:en och ska snart äta. Sen ikväll så ska jag titta på '' The Voice Sverige'' och se om en jag känner är med.

Herrå ha det bra mina finaste



                              Vad tycker ni?? ( skriv vad ni tycker i komentarer )

Av matildaella - 5 januari 2012 11:21

Heej! Tyvär så vart det ingen svalsta för mig för jag kunde inte komma dit på något sätt men jag får träffa henne nästa vecka :) Jag lääääängtar! Nu har jag precis kommit in från en hundpromenad med min lilla sötnows. Snart kommer typ Amanda o vi ska väl hitta på något kul, har inte vart med henne så mycket på lovet o det är ju inte så långt tid kvar tyvär. Skulle lätt kunna ha ett par veckor till som lov! Men nu ska jag försöka göra nåt! Hare bra mina fina, puss <33

// Ella



                                                 Grattis på födelsedagen ha de bäst! Jag älskar dig sjukt mycke..  

Av matildaella - 5 januari 2012 09:37

Godmorgon mina finaste. Igår kväll så hjälpte jag Elin med att fixa en blogg till henne. ( www.elinedberg.bloggplatsen.se ) Sen så satt vi och tittade på ''The Voice Sverige'' . Just nu så sitter jag och tittar på tv och äter frukost. Idag vet jag typ inte vad jag ska göra. Men det kommer ett inlägg på kvällen tror jag.

Herrå ha det bra <33




                                 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards