matildaella

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av matildaella - 4 januari 2012 18:14

Heej! Matilda stack för en stund sedan jag har typ duschat o satt på mig myyyskläder o nu kollar jag fb o lite sånt. Nu på eftermidagen så hjälpte jag Alice med en jättefin header så nu är hon nöjd ( www.alicejohansson.bloggplatsen.se ) kolla gärna in den! kära bloggläsare ställ hur många frågor ni vill vi svarar!! Nu måste jag fixa iordning mig o lite sånt o mysa i soffan sen blir det att dejta kudden! Imorgon ska jag till svalsta för att träffa min bästa Tilda, ska bli skooojHare bra mina fina.  <33 puss // Ella


 


Av matildaella - 4 januari 2012 17:35

Imorse så va jag med Ella. ( Vi hade ju sovit över typ ) Vi somnade kanske halv tre och gick upp vid halv tio. Efter det så åt vi typ frukost och så. Sen så hade vi lite flum och Ella fixade mina naglar. Dom vart skit fina. Sen vid typ elva så gick jag och Ella ut med hundarna och tog jätte fina foton. (Foton kommer.) Jag och Ella va typ hela dagen och sen på kvällen så var Alice med, vi hjälpte henna att fixa en ny blogg. ( www.alicejohansson.bloggplatsen.se )

Just nu så sitter jag vid facebook och väntar på att maten ska bli klar. Senare ikväll så ska jag chilla vid soffon och kanske titta på ''Jönsson ligan'' (hehe)

Herrå ha det bra mina finaste fortsätt gärna att läsa våran blogg <33

// Matilda





                    

                  

                    


Bilder från när jag och Ella var ute och fotade <3<3

Av matildaella - 4 januari 2012 12:18

Hej! kvällen/natten har varit asflum med Matilda vi spelade spel i mängder, vi skrattade så vi fick ont i magen! Helt enkelt sjukt kul. Jag älskar dig Matilda. Jag stack hem från matilda typ 12 för hon typ skulle till hennes mormor o käka men vi är nog senare också. jag o mamma var typ nyss o handlade o nu kollar jag lite fb o lyssnar på music. Men nu måste jag nog städa rummet och packa upp sakerna från Matilda.. Hare bra mina fina! puss <3 // Ella

 

                                                  


       systrar till döden...

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards