matildaella

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av matildaella - 25 januari 2012 18:38

heej! Kom nyss in från isbanan var där med otroligt fina personer. skrattade, ramlade (hihi), drack varm choklad, skrattade lite till kan sammanställa allt med att säga - en riktigt fin kväll!


Imorgon bär det av till vemdalen. Matilda får hålla i bloggen då jag är borta. Jag ska ta massor med kort så ni ska få se. Hare så bra mina fina för nu måste jag packa färdigt, puss

Av matildaella - 25 januari 2012 15:26

Heej mina finaste läsare! Ledsen för att jag inte bloggade igår men jag typ hann inte. Aja idag i skolan så gjorde vi inte så mkt, typ slöjd,svenska och lite sånt. Men typ efter skolan så stannade jag,Ella,Tilda,Alice och Manda kvar och dansade lite. Just nu så har jag inget att göra,ska snart börja med läxorna tror jag. Man allafall, jag och typ Ella tänkte börja med '' veckans fråga!'' där vi ställer en fråga varje vecka och så får ni gissa lite och så.

Herrå ha det så bra!

// matilda

Av matildaella - 25 januari 2012 15:05

heej! slutade kl halv två gick dirkt till gympasalen för att daaaaaansa, skoj. Men vi hade bara el halvtimme så det vart inte så jättemycket. Men aja. Snart ska jag åka och köpa ett par skidglasögon som jag inte hann igår utan får göra det idag. kvällen kommer att bestå av: plugg,packa,packa o ännu mera pack eftersom att vi åker till vemdalen imorgon. O jag kommer att vara i skolan på fm o åka vid lunch så det blir skoj. Det kommer förmodligen att komma tidinstälda inlägg under tiden jag är borta. Men nu måste fixa skidglasögon, hare så bra mina fina,puss <33 //Ella


 

                                                  
                                     glad chey! :D  

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards