matildaella

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av matildaella - 1 februari 2012 17:50

Heej! åkte med bussen till badhuset kl 09:00 imorse hade simprov fick springa runt o leka hur vi ville och hade enormt kul tillsammans. Fin klass!åkte med bussen hem igen kl 13:00. Slutade en kvart tidigare än vad vi egentligen skulle göra. Gick hem till mig med Amanda,Alice o andra havan (Matilda). Dansade hade skitflum o spelade lite wii. hehe duktiga tjejer asså! Nu sitter jag med en ivrig hund o bara vill ut o gå så jag går väl en sväng snart. Men hare så bra så hörs vi,puss //Ella <33


 

En bild från vemdalen.

Av matildaella - 1 februari 2012 06:38

Heej! Nu kommer det ett första morgoninlägg från mig tror jag, jag har inte orkat gått upp tidigare. Jag är så sjukt trött på mornarna. Aja. Har packat färdigt allt till badhuset för vi åker väl med bussen så fort vi kommer till skolan typ. Men nu ska jag käka frukost men ni får ha det så bra mina fina,puss <33 //Ella


ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards