matildaella

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av matildaella - 8 februari 2012 15:29

Heej! Skulle kunna beskriva min dag med bara ett par ord: Jag älskar er min fin klass! Alla är helt fantastiska kommer bli svårt att byta till kunskap.. Första lektionen hade vi typ astråkig matte men vart roligare när jag,Tilda o Jacob flamsade lite.Thaha Rast o sen träslöjd alltså slapp vi åka till svalsta o ha slöjd där. Nu har jag precis bakat typ chokladmuffins men dom vart lite brända för när tiden hade gått så satt jag vid datan, precis så har hänt någon gång förr. Bra där Ella! Imrogon blir de linedance i skolan jättekul har väntat länge o då kommer även Matilda hem tror jag. Sanar henne jättemycket, min bästa syster. Men nu ska jag fortsätta kolla facebook och mysa med min hund som bara går runt och vill mysa. Hare så bra mina fina,puss <33 //Ella


                                                  
                        "Kärlek gör fan ont" 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards