matildaella

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av matildaella - 22 februari 2012 21:27

Heej mina finaste! Just nu så sitter jag i soffan och tittar på ''Livet blir bättre'' med världens bästa syster. Jag tänskte att jag skulle sova där. Imorrn så ska ju jag,Ella och Alice till Boda borg. Länktar redan! Aja har inte mkt mer att skriva, ska vara lite social med Ella nu, hare gött! // Matilda <3

 

 

 

                               

 

 

                                     

Av matildaella - 22 februari 2012 18:00

tja tja! Idag så har jag vart hos Ella typ hela dagen, vi hade jättekul. Imorrn så ska jag Ella, Alice och Tove till Boda borg, kommer att bli as kul! La tyvärr inte upp några bilder men min kamera laddade hel dagen. Men jag och Ella tog några hemma hos henne så hon kanske lägger upp ngn. Snart så ska jag äta och sen ska jag gå och myysa i soffan, jag har typ jätte ont i huvudet så jag hoppas att jag är tillräkligt friks till imorrn. Men hare så bra mina finaste

// Matilda






                                      


                                 Omnia vincit amor.......



                            

               Obs! Glöm inte att vi her en frågestund nu på bloggen så fråga vad ni vill!

                                                  

Av matildaella - 22 februari 2012 17:59

Heej! Dålig uppdatering idag men har inte haft tid och ork. Har inte mått så skitbra idag men kämpar för att försöka vara pigg nån dag på lovet iaf. Halv tolv stack jag o papi upp till bron o käkade tacobuffe´´. Mummsss. Kom hem ett eller nåt satte mig vid datan en stund och hade tråkigt,ringde Matilda och dagen vart genast mycke bättre. Vi fixade en frågestund. FRÅGA FRÅGA FRÅGA. Matilda stack hem nyss och jag tänkte gå o möta henne men hon orkade inte va nu :$. Nu ska jag fortsätta redigera bilder,dricka lite mera te och myyssa. Hare så bra,puss :*//Ella

 

 

  

 

Av matildaella - 22 februari 2012 17:19


Dagens//Linne-H&M//strumpbyxor-Gina//Tubsjal-Cubus//sockor-?//

Av matildaella - 22 februari 2012 14:43

Nu startar frågestunden! Den kommer att hålla på tills på söndag då sportlovet är slut. Fråga allt ni vill veta om oss och vi kommer att svara på allt. Svaren kommer att komma någon gång nästa vecka och i ett inlägg.  Sätt igång och fråga direkt! Peace //Ella o Matilda

 

 



<3

Av matildaella - 22 februari 2012 08:36

Gomorgon mina finaste läsare! Vaknade typ halv åtta för att jag hostade typ jätte mkt, så jag gick till soffan och tittade på tv ett tag. Hoppades typ att jag skulle vara frisk idag men aja. idag vet jag typ inte vad jag ska göra, det blir nog att vila i soffan typ.  Kommer kanske lägga upp några outfits idag om får några bra bilder....

Har inte mkt mer att skriva så ha det bra <3

// Matilda <33




                                          


                                          



                                                  
  Bilder från kolmården.....

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards