matildaella

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av matildaella - 16 februari 2012 19:25

heej mina finaste Matilda här....Har inte bloggat på ett tag nu men jag ska försöka blogga mer. Allafall  dagarna har sett ungefär likadana ut, förutom i Tisdags när jag och Tove var med i "Andra chansen" ( en sång tävling). Jag och Tove sjöng Leaving home- Nicke Borg. Vi kom inte vidare men det var ändå rätt kul att sjunga. Dagen efter så hjälpte jag Tove med en ny blogg www.tovebieberalbing.bloggplatsen.se . Aja snart så är det sportlov och jag fick följa med Ella och hennes familj till ett hotell, ska bli jätte kul! Men allafall just nu så sitter jag nere vid tv:en och myser soffan. Har inte mkt mer att skriva så ha det bra. <33


 


   

Av matildaella - 16 februari 2012 16:55

Cha cha! Chill dag idag, jag orkar inte beskriva hela dagen men ah. Slutade halv två stannade kvar med Emma Tilda o min sötnos<3 vi väntade nämligen på Matilda som slutade två och jag skulle planera lite grejer med henne. Eftersom att på lördag åker vi på hotell ska bli riktigt skoj!  jag kom innanför dörren för typ tjugo minuter sen jag och Tilda var ute och busade med våra älsklingshundar, så fina! Juste! imorgon har vi ju fredagsmys i skolan o då skulle typ man ha one piece och så skulle vi kolla på kyrkogårdsön....Chiiiiiipsss också! ska bli myyysigt med klassen. Nu ska jag fixa till morgondagen,duscha och äta kommer kanske ett inlägg senare ikväll men annars självklart uppdatering imorgon,puss <33 //Ella


                                                       Jag säger det igen, jag känner likadant, jag får ännu en tår

                                                       i ögat.... Jag älskar dig! 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards